تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن میلاد کوثر همزمان با هفته زن در شهرستان بندرعباس برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن میلاد کوثر همزمان با هفته زن در شهرستان بندرعباس برگزار می شود بندرعباس- ایرنا – مسوول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بندرعباس گفت:جشن های میلاد کوثر همزمان با هفته زن در سراسر شهرستان بندرعباس برگزار می شود.


فضه بشیر زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: امسال برنامه های جشن میلاد کوثر متفاوت با سال گذشته برگزار می شود.
وی ادامه داد: این برنامه ها در سالجاری حول محور اقتصاد و فرهنگ و همچنین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه های جشن کوثر و بزرگداشت مقام زن ستاد بزرگداشت هفته زن در سپاه ناحیه بندرعباس زیر نظر فرماندهی سپاه ناحیه بندرعباس و دبیری مسوول دفتر بسیج جامعه زنان از نیمه دوم فروردین جاری تشکیل شده است.
وی بیان داشت: بر این اساس برنامه هایی شامل برگزاری جشن میلاد کوثر در سالن سینما ستاره جنوب که در این برنامه از زنان نمونه و مادران شهدا تقدیر به عمل خواهد آمد.
بشیر زاده ابراز کرد: از دیگر برنامه های روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزاری جشن درپایگاه صدیقه کبرا و حسینیه عاشقان ثارالله می توان نام برد.
وی با اشاره به تفاوت جشن میلاد کوثر امسال نسبت به سال قبل بیان کرد: سال جاری از بانوان اهل تسنن و بانوان غیر بسیجی برای شرکت در برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن دعوت شده است.
وی بیان کرد: معرفی توانمندی های بانوان، تکریم از بانوان موفق در محله های بندرعباس، نشست تربیت دینی و سبک زندگی اسلامی، مسابقه های نقاشی با موضع مادر و زن، مقاله نویسی با موضع نقش حضرت زهرا (س) در مدیریت و اقتصاد خانواده، برپایی ایستگاه صلواتی ، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقه طناب کشی نوجوانان، تجلیل از فرماندهان زن پایگاه های مقاومت، غباروبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و شرکت در نماز جمعه از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در بندرعباس می باشد.ک/3
8144/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن