تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807277340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن میلاد کوثر در قروه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن میلاد کوثر در قروه برگزار شد قروه - ایرنا - آیین گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) و روز زن، عصر روز یکشنبه در سالن ورزشی باشگاه تختی قروه برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مسوول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان قروه در این مراسم گفت: زنان در رشد، شکوفایی و پویایی جامعه نقش آفرینی کرده اند و تاریخ بشریت شاهد حضور زنان بزرگی بوده است که خود تاریخ ساز هستند و مبدا تاریخ محسوب می شوند.
حجت الاسلام رستمی افزود: برگزاری همایش ها و مراسم جشن فاطمی، امری شایان توجه در راستای تبیین سبک زندگی و نوع نگاه حضرت زهرا(س) در همه ابعاد و شئون زندگی است.
وی با اشاره به نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده و تعالی جامعه از سوی دیگر، اظهار کرد: توجه دادن و تکیه بر ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زهرا(ع) و نوع حجاب و عفت این بزرگوار برای بانوان امروز می تواند گامی ارزشی در راستای نهادینه سازی فرهنگ فاطمی باشد.
حجت الاسلام رستمی افزود: هدف از برگزاری جشن ها و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان و انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی است.
وی فاطمه زهرا سلام الله علیها را بهترین الگو برای زنان دانست و اظهار کرد: بانوان در همسرداری و تربیت فرزندان می توانند از این بانوی بزرگوار الگو بگیرند.
مسوول عقیدتی و سیاسی سپاه قروه افزود: بر اساس دیدگاه اسلام، امنیت و آرامش در خانواده به واسطه وجود زن امکانپذیر می شود.
وی به نقش شبکه های ماهواره ای و اینترنت در زندگی مردم و جوانان اشاره کرد و گفت: دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای به طور نامحسوس وارد خانواده ها شده اند.
مسوول معاونت تعلیم و تربیت بسیج استان کردستان نیز در این آیین گفت: متاسفانه شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی، از مقام شامخ مادر فاصله گرفته و باعث متنزل شدن بنیان خانواده ها شده اند.
حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور افزود: امروزه وظیفه خواهران نسل جدید سنگین تر شده است در آن زمان دشمن جنگ نظامی داشت اما امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، به منازل ما وارد شده است.
به گفته وی امروزه که دشمن با راه اندازی ماهواره و سایت های اینترنتی جنگ را وارد کرده است وظیفه ما این است با هوشیاری در این جنگ نابرابر وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.
حجت الاسلام هاشم پور روز زن را توفیق احیای فرهنگ فاطمی دانست و تصریح کرد: نقش مادر یک نقش بی بدیل است و اصلی ترین رکن خانواده و جامعه بوده است و وظیفه بسیار سنگین اسلام بر دوش مادران این است با تربیت فرزندان صالح و شایسته برای دین مبین اسلام و نظام مقدس اسلامی ایران تلاش کنند.
مسوول معاونت تعلیم و تربیت بسیج استان کردستان گفت: مادر مربی جامعه است و بیشترین نقش را در تربیت زندگی دارد چون ایفاگر چنین نقشی نمی تواند وجود ناقصی داشته باشد.
به گفته وی حضرت زهرا(س) با کمترین امکانات فرزندانی تربیت کرد که در عالم هستی بی نظیر بود اما امروزه با بهترین امکانات فرزندانی که تربیت می شود با اسلام و آرمان ها و ارزش های شهداء بیگانه هستند.
حجت الاسلام هاشم پور افزود: باید خواهران نسل جدید از الگوی حضرت فاطمه(س) در تربیت فرزند و همسرداری پیروی کنند تا بنیان خانواده مستحکم تر شود.
وی با بیان اینکه در غرب از زنان استفاده ابزاری می شود افزود: زن را به عنوان واسطه، کالا و شی، خرید و فروش می کنند و ارزش زن را پایین می دانند.
مسوول معاونت تعلیم و تربیت بسیج استان کردستان گفت: ظهور اسلام موجب شد زنان به جایگاه اصلی و متعالی خود در جامعه و خانواده رهنمون شوند در حالیکه هم اکنون در جوامع غربی زنان به پایین ترین جایگاه خود تنزل پیدا کرده و روز به روز نیز بیشتر در قعر منجلاب بی ارزشی و فساد فرو می روند.
به گفته وی زنان امروز بعنوان مادران جامعه مسوولیت بزرگی بردوش دارند پس باید با الگو گرفتن از بانوی دو عالم حضرت قاطمه زهرا (س) نمونه ای واقعی از یک زن مسلمان برای جامعه، خانواده و همسرانتان و مادرانی مهربان برای فرزندانتان باشید.
وی با اشاره به برخی ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار، حضرت صدیقه کبری (س) را بهترین الگوی زنان عالم در تمام اعصار و قرون برشمرد و گفت: ظهور اسلام موجب شد زنان به جایگاه اصلی و متعالی خود در جامعه و خانواده رهنمون شوند در حالیکه پیش از آن به دلیل جاهلیت و نادانی، دختران زنده به گور می شدند.
به گفته حجت الاسلام هاشم پور یکی از مادرانی که از حضرت زهرا(س) الگو گرفت مادر امام راحل بود.
در پایان این مراسم به قید قرعه به بانوانی که نامشان زهرا بود هدایایی اهدا شد.
شهرستان قروه با 140 هزار جمعیت در 93 کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است، این شهرستان از شرق به استان همدان و از جنوب به استان کرمانشاه محدود است.ک/2
7345/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن