تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 18 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821778792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن میلاد كوثر در دبیرستان فاطمیه سلماس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشن میلاد كوثر در دبیرستان فاطمیه سلماس برگزار شد خبرگزاری پانا: جشن میلاد كوثر با حضور مدیر آموزش و پرورش سلماس در دبیرستان فاطمیه این شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 10:35



به گزارش خبرگزاری پانا، به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن میلاد دردبیرستان فاطمیه سلماس با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.  
الهوردی قریشی مدیرآموزش و پرورش سلماس با تبریک میلاد باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) در همه ابعاد در اوج است لذا وجود ایشان برای هر انسانی می تواند الگوی ارزنده و راهگشا در همه بن بست ها و مشكلات زندگی باشد.
 
وی افزود: حضرت فاطمه (س) برترین بانوی اسلام و الگوی ماندگاری برای دختران و بانوان جامعه اسلامی است و ایام گرامیداشت ولادت ایشان فرصتی مناسب برای معرفی زندگی پر فراز و نشیب آن حضرت است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان خصوصیات اخلاقی بارز و منحصر به فرد این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و از بانوان خواست تا راه و روش زندگانی آن حضرت را همواره الگو و سرمشق زندگانی خود قرار دهند.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن