تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان صدا و سیما: فعالیت فرهنگی ، نوعی جهاد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سازمان صدا و سیما: فعالیت فرهنگی ، نوعی جهاد است شیراز- ایرنا- معاون توسعه و فناوری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:فعالیت فرهنگی خود نوعی جهاد محسوب می شود از این رو حضور و فعالیت در رسانه ملی بسیار حائز اهمیت است.


به گزارش ایرنا علی عسکری ، روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های فنی صدا و سیمای مرکز فارس در شیراز بیان کرد: رسانه مهمترین و اصلی ترین ظرفیت در بخش فرهنگ به شمار می آید به همین سبب صدا و سیما می تواند در این بخش بسیار موثر و کارآمد عمل کند.
وی افزود: صداو سیما به عنوان یکی از موثرترین رسانه ها باید برای تحقق شعار امسال ˈ اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ، با همتی دو چندان و جهادی عمل کند.
معاون توسعه و فناوری صدا و سیما با اشاره به تاثیر مثبت تحریم ها در بخش های مختلف کشور گفت: درصدا و سیما در بخش تامین فرستنده ها با تحریم کامل روبه رو بودیم لیکن با خلاقیت و اتکای به امکانات داخلی هم اینک دراین بخش به خودکفایی رسیده ایم.
وی بیان داشت: امروز کشورما از توانایی و توانمندی بسیاری دربخش های مختلف علمی و تولیدی برخوردار است به گونه ای که کشورمان درتولید بسیاری از کالاها به خودکفایی رسیده است.
عسکری ، به تاثیر تحقق اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای مثبتی که برای کشورمان درپی خواهد داشت اشاره کرد و گفت:مهمترین ابزارتحقق اقتصاد مقاومتی، بازار کشور است و به بار نشستن این نوع اقتصاد درگروعرضه کالاهای ایرانی در بازارهای داخلی است.
وی افزود: حضورکالاهای خارجی دربازارهای داخلی کشورما با اقتصاد مقاومتی درتضاد است و متاسفانه این فضا درسال های گذشته به دلیل برخی از ضعف های مدیریتی ایجاد شده است.
عسکری بیان کرد:کشوری که نتواند کالاهای مورد نیاز خود را تامین کند رو به افول می رود لذا توجه به تولید و بازار داخل کشور یک امر مهم در بخش اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه همگان باشد.
معاون توسعه و فناوری صدا و سیما اظهارکرد:بدون تردید توجه صحیح به بازارهای داخلی افزایش اشتغال، تولید و سرافرازی برای کشور به دنبال دارد و به همین سبب استان ها باید در زمینه تولید کالاهای داخلی اهتمام بیشتری داشته باشند.
عسکری افزود: باید باورعمیق به شعارˈ حق با تولید کننده استˈ در تمام بخش های کشور جاری و ساری باشد و همه برای رونق تولید تلاش کنند و از قوانین موجود دراین زمینه به بهترین نحو استفاده شود.
وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای انزوای کشورنیست بلکه پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام اسلامی است و براین باوریم که جمهوری اسلامی باید ارتباطات بین المللی خود را دربخش های خرید و فروش کالا، حمل و نقل و مبادلات بانکی همچنان حفظ کند.
معاون توسعه و فناوری صدا و سیما اظهار کرد: سرمایه ملی یکی از اصول حیاتی در اقتصاد مقاومتی است و امروز بیشتر این سرمایه در اختیار بانک هاست و اگر آنها از تولید حمایت کنند برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه گام های بزرگی برداشته می شود.
عسکری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شبکه فارس یکی از مراکز توانمند و پر مخاطب صدا و سیماست و با ارائه برنامه های مطلوب همسو با شبکه های ملی فعالیت می کند.
وی گفت: در چند سال اخیر شاهد حرکت های موثر، مفید و مناسبی در شبکه استان فارس بودیم و همین امر موفقیت های مهم و مطلوبی را برای این مرکز در کشور و استان فارس رقم زده است.
او بیان کرد: استان فارس و شهر شیراز با برخورداری از آوازه جهانی ویژگی های منحصر به فردی در بخش های مختلف از جمله گردشگری و صادرات دارد و می توان از این ویژگی ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گرفت.
دراین آیین 14 پروژه صدا و سیمای استان فارس با اعتباری افزون بر80 میلیارد ریال افتتاح واعلام شد:هم اینک تمام شهرستان های این استان از فرستنده های دیجیتال بهره مند شده اند وهموطنان می توانند دراین منطقه 20 شبکه تلویزیونی و 21 شبکه رادیویی را با کیفیت مناسب دریافت کنند..ک/2
7382 /679
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن