تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات لازم برای آبرسانی سیار به روستاهای ساوه اندیشیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمهیدات لازم برای آبرسانی سیار به روستاهای ساوه اندیشیده شد ساوه- ایرنا- رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی ساوه گفت: تمهیدات لازم برای جبران کمبود احتمالی آب شرب و آبرسانی به صورت سیار در روستاهای این شهرستان اندیشیده شده است.


ˈولی الله قنبریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر، وضعیت منابع آب نسبت به سال گذشته شرایط بهتری ندارد و نیاز به آبرسانی سیار در برخی روستاهای این شهرستان پیش بینی می شود.
وی با اشاره به این که این شرکت برای جبران کمبود احتمالی آب شرب مناطق روستایی در حال آماده شدن است، اظهار کرد: تانکرهای آبرسانی سیار این شرکت آماده سازی شده و از ظرفیت بخش خصوصی برای آبرسانی سیار استفاده خواهد شد.
قنبری ادامه داد: یک دستگاه بسته بندی آب سال گذشته در شهر ساوه راه اندازی شد و با بسته بندی آب شرب مناسب در بسته های پنج لیتری علاوه بر تامین آب روستاهای ساوه، بخشی از نیاز روستاهای شهرستان های زرندیه و تفرش نیز تامین شد.
وی بیان کرد: به علت خشکسالی های اخیر، برخی چاه های آب شرب روستاها این شهرستان ترمیم، کف شکنی و چند چاه جدید نیز حفر شد و با توجه به فرسودگی شبکه های آبرسانی روستایی، تامین آب مورد نیاز در روستاها نیازمند اعتبارات قابل توجه است.
به گفته وی، خشکسالی های چند سال گذشته 24 روستای این شهرستان را با کمبود آب مواجه کرد که آبرسانی به 10 روستا که بیشتر آنها زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی نبودند با تانکر انجام شد.
شهرستان ساوه دارای 179 روستا است که 90 روستای آن با بیش از 15 هزار مشترک زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و 89 روستای دیگر به صورت خودگردان اداره می شوند.ک/3
7338/686
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن