تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه دانشگاهیان زنده نگاه داشتن یاد شهدای بیداری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دانشگاه امیرکبیر: وظیفه دانشگاهیان زنده نگاه داشتن یاد شهدای بیداری اسلامی است تهران- ایرنا- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز که بحث بیداری اسلامی جریان دارد، دانشگاهیان این نقش پررنگ را برعهده دارند که یاد و خاطره شهدای بیداری اسلامی به ویژه بحرین را زنده نگاه دارند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، علیرضا رهایی در همایش مسیح بحرین که امروز -یکشنبه- در تالار اصلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: دانشگاه های ایران نقش مهمی از نظر تلاش و مقاومت درجهت بیداری اسلامی در همه نقاط عالم و کشورهای اسلامی دارند.
وی برگزاری این همایش در دانشگاه امیرکبیر را افتخاری بزرگ دانست و گفت: ما از فعالیت های فرهنگی که به دلیل این نوع از مجاهدت ها برگزار می شود، حمایت می کنیم.
رییس دانشگاه امیر کبیر حرکت های امدادی، اردوهای جهادی در مناطق مختلف ایران و همچنین حضور امدادی در سوریه و برگزاری همایش مسیح بحرین را در حمایت از قیام مردم بحرین از جمله فعالیت های فرهنگی دانشجویان این دانشگاه برشمرد.
رهایی ابراز امیدواری کرد که به زودی انقلاب مردمی در بحرین به بار بنشیند و حکومتی مردمی و اسلامی در این کشور به روی کار بیاید.
در این همایش همچنین پیام آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید درباره شیخ عیسی احمد قاسم قرائت شد.
همایش یک روزه مسیح بحرین برای تجلیل از مجاهدت های آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم رهبر معنوی قیام مردم بحرین و توسط گروه دانشجویی 313 برگزار شد.
در این همایش علاوه بر پسر شیخ عیسی قاسم، نماینده ایشان در ایران و جمعی از طلاب جامعه المصطفی شرکت داشتند.
در پایان این همایش نیز دانشجویان عضو گروه 313 با خواندن بیانیه ای حمایت خود را از قیام مردمی در بحرین و همچنین آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.
فراهنگ(3)**9129**1588
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن