تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنده نگهداشتن یاد شهدا، مقابله با خواسته های دشمنان نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنده نگهداشتن یاد شهدا، مقابله با خواسته های دشمنان نظام اسلامی است ارومیه - ایرنا - عضو ستاد معارف جنگ گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا، مقابله با خواسته های دشمنان نظام اسلامی است چرا که آنها با این امر، به شدت مشکل دارند.


امیر سرتیپ غلامحسین دربندی سه شنبه شب در جلسه آگاه سازی سیاسی کارکنان پایور و وظیفه تیپ 41 شهید آب شناسان ارومیه افزود: بیان و تکرار خاطرات دوران جنگ تحمیلی و نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان، از خواسته های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید در این راستا حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: این، همان چیزی است که دشمنان ما به شدت با آن مخالف هستند واز آن می ترسند و از این رو نمی خواهند که ما یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم.
وی اظهار کرد: دشمن با دو عامل تحریف و فراموشی به دنبال این است که جوانان این مرز و بوم، یاد و نام دفاع مقدس را از یاد ببرند که این موضوع، همچون دیگر تلاشهای دشمنان، محکوم به شکست است.
عضو ستاد معارف جنگ کشور با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی، یکی از طولانی ترین جنگ های جهان بوده، ادامه داد: در این جنگ، دشمن از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی با تمام قوا به ایران حمله کردند و رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز علاوه بر دفاع از آب و خاک کشور، از مرزهای اعتقادی و باورهای دینی خود دفاع کردند.
امیر دربندی گفت: دفاع جوانان غیور ایران اسلامی از دین و جنگ کردن برای خدا، یکی از مهمترین عواملی است که دفاع مقدس را ماندگار کرده است.
8137/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن