تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه یزد: در تربیت دانش آموزان نباید از معنویت غفلت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه یزد: در تربیت دانش آموزان نباید از معنویت غفلت کرد یزد- ایرنا- امام جمعه یزد با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان و نوجوانان در حوزه دین گفت: در تربیت دانش آموزان نباید از معنویت غفلت کرد در غیر این صورت ، علم دانش آموزان نیز در آینده در خدمت مستکبران جهان خواهد بود.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری در نشست توانمندسازی مربیان ، معاونین پرورشی ، مشاوران و دبیران درس دین و زندگی با موضوع بررسی مشکلات دینی دانش آموزان ، تقویت باورهای دینی ، تقویت ایمان به خدا ، رشد عقلانیت و قدرت تفکر و تقویت احساس مسئولیت را از وظایف مربیان پرورشی خواند .
وی اظهار داشت : نوجوان و جوان ، اگر با این ویژگی ها تربیت شوند ، به سوی تکامل و سعادت دنیا و آخرت قدم برخواهند داشت .
امام جمعه یزد ، علم بدون اخلاق را مایه دستیابی بشر به لذت های دنیوی برشمرد و تصریح کرد: علم اگر با معنویت همراه نباشد ، سعادت اخروی به بار نخواهد آورد زیرا این علم در برابر مردم ، جامعه و ... احساس مسئولیت نخواهد کرد .
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد : باید به سرعت برنامه ریزی کنیم و گرنه برنامه ریزیی که دشمنان از سال ها قبل برای جوانان ما انجام داده اند ، به ثمر خواهد نشست .
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود : بیگانگان به طور قطع دلسوز جوانان و نوجوانان ما نیستند و ایده های آنها در مسیری است که به نفع خودشان و به ضرر سایر کشورها باشد .
وی خاطرنشان کرد : متأسفانه دشمنان ما که کار خود را از مدت ها پیش آغاز کرده اند ، سبکی را اجرا می کنند که به دنبال این سبک توانسته اند بسیاری از مردم جهان را پیرو خود کنند و مسائل غیراسلامی را در کشورها اشاعه دهند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تاکید کرد : روحانیون ، مبلغان ، مربیان و غیره ، به عنوان مسلمان و دلسوزان جامعه که تربیت و اخلاق جامعه جوان در دست آنهاست ، نباید در مقابل این حرکت های مخرب و تهاجمات دشمنان به باورهای دینی حالت انفعالی داشته باشند .
وی اضافه کرد : باید کاری کنیم که فرزندان ایران اسلامی در مقابل ماهواره ها و رسانه های بیگانه که ترویج فساد و فحشا می کنند ، مقاوم و نفوذناپذیر باشند و اصلاً در این زمینه احساس نیاز نکنند .
ناصری خاطرنشان کرد : باید شرایطی فراهم شود که اگر جوان به سمت رسانه های بیگانه رفت ، قدرت تحلیل داشته باشد و با دانایی بتواند دشمن را در زمینه رسیدن به اهدافش عقب براند .
امام جمعه یزد ، با بیان اینکه متأسفانه غفلت های بسیاری صورت گرفته است ، اظهار داشت : اگر به این غفلت ها ادامه دهیم ، همین باقی مانده تربیت اسلامی نیز در میان جوانان ما از بین می رود .
در این نشست بیش از 200 نفر از معاونان پرورشی ، مربیان ، مشاوران و دبیران نواحی یک و دو یزد حضور داشتند.ک/1
7546/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن