تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی در سنندج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی در سنندج برگزار شد سنندج- ایرنا- همزمان با روز مادر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی روز یکشنبه در سنندج برگزار شد.


به گزارش ایرنا، رییس امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان استان کردستان، هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ فاطمی، ترویج فرهنگ عمومی ورزش در میان بانوان، ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی و ترغیب دختران به ورزش بیان کرد.
عهدیه دولت آبادی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری بر نقش حساس زنان جامعه در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.
وی با اشاره به حضور بانوان جامعه در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گفت: زنان جامعه می توانند نقش موثری در ترویج فرهنگ و اقتصاد جامعه ایفا کنند.
به گفته وی زنان همواره در مسوولیت های خود موفقیت هایشان را اثبات کرده اند گفت: آنها نقش مهمی در ارتقای فرهنگ اسلامی به عهده دارند.
رییس شورای اسلامی استان کردستان نیز در این نشست هویت ایران اسلامی را وابسته به مسایل فرهنگی دانست و گفت: آسیب های فرهنگی و اجتماعی باید شناسایی شوند.
زهرا آوجیان با اشاره به اینکه زنان نیمی از سرمایه های ملی کشور محسوب می شوند گفت: در همین راستا باید بسترهای مناسب برای مشارکت زنان در مسوولیت های فرهنگی و اجتماعی فراهم شود.
وی نقش بانوان را در انتقال و ترویج فرهنگ جامعه مهم ارزیابی کرد و بر حضور پررنگ بانوان در عرصه های علمی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.
به گفته وی؛ توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و رفاهی جامعه بدون توسعه فرهنگ امکانپذیر نیست.ک/2
7352/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن