تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها با آرامش در گیلان اجرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها با آرامش در گیلان اجرایی می شود رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان گفت : مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها با آرامش در استان اجرایی می شود .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈمحمد علی نجفی ˈ استاندار گیلان عصر روز شنبه در کار گروه حمل و نقل و سوخت گیلان اظهار کرد : تلاش بر این است تا با نظارت بر اجرای بهتر مرحله دوم قانون هدفمندی ها مشکلی برای مردم ایجاد نشود .
وی با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در چند روز آینده گفت : هر گونه افزایش قیمت پیش از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ممنوع است .
استاندار گیلان با بیان اینکه دولت بر اساس تکلیف قانون موظف به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها است خاطر نشان کرد : اگر چه انصراف از دریافت یارانه ها کمک به اقتصاد کشور است اما دولت تمام امکانات لازم را در استان فراهم کرده تا افراد نیازمند بتوانند نام نویسی کنند .
نجفی با بیان اینکه این اختیار برای دولت وجود دارد که به افراد با درآمد بالا و غیر نیازمند در مرحله دوم یارانه ندهد افزود : دولت از مردم خواست تا بر اساس مسوولیت شرعی و ملی در این زمینه اقدام کنند .
وی با بیان اینکه با هرگونه سوء استفاده احتمالی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها برخورد می شود ، گفت : همه باید تلاش کنیم تا این مرحله با اجرای بهتر و آرامش مناسب طی شود تا کمترین مشکل برای مردم بوجود آید . ک/2
7292/604
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن