تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814657225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تعین تکلیف 1500 مورد ساخت و ساز غیرقانونی در بناب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
ضرورت تعین تکلیف 1500 مورد ساخت و ساز غیرقانونی در بناب
بناب-  خبرگزاری مهر، نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو سال گذشته کارها در این شهرستان به کندی صورت گرفته است بر ضرورت تعین تکلیف هزار و 500 مورد ساخت و ساز غیرقانونی در این شهرستان تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی درچهارمین جلسه ستاد هماهنگی اموراجرایی توانمندسازی سکونت گاههای غیررسمی شهرستان بناب از عزم جدی فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر بناب برای جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه در شهرستان خبرداد و گفت: فرمانداری و شهرداری در مدت کوتاه حضور خود در این شهرستان قدمهای اساسی برداشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی با تأکید بر اینکه عمل به قانون باید سرلوحه کار مسئولان باشد؛ اظهارکرد: بنده خلاف قانون دستور نداده و هیچ وقت نیز بر انجام کارهای خلاف اصرار نخواهم کرد!
 
وی در عین حال اضافه کرد: ولی از مسئولان محترم انتظار می رود با سعه صدر بیشتر با مردم رفتار کنند.
 
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس سپس با اشاره به وجود هزار و 500 مورد ساخت و سازهای غیرقانونی دراین شهرستان خواستارتعیین تکلیف وضعیت آنها ازسوی کارگروه این ستاد شد.
 
باقری بنابی با اشاره به ضرورت مقابله با ساخت و سازهای بی رویه دراین شهرستان و جلوگیری از ادامه این معضل درشهرستان بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت معتمدین محلات برای حل این مشکل تأکید کرد!
 
 
 



۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۲۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن