تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با نصراف از یارانه نقدی راه را برای خدمات دولت هموار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با نصراف از یارانه نقدی راه را برای خدمات دولت هموار می شود ملایر-ایرنا-نایب رییس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: با انصراف از یارانه نقدی، باید راه برای خدمات دولت در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، سلامت، اقتصاد و تولید هموار شود.


ˈپیمان رجبیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انصراف از یارانه ها در حقیقت مشارکت در تولید ملی و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری است نه به یارانه ها و همه افراد جامعه باید در این طرح عظیم سهیم باشند.
وی اظهار داشت: نه گفتن به یارانه ها، یک عزم ملی است و به ارتقاء و بهبود فضای کسب و کار مردم، تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام، همچنین تقویت تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند.
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر ملایر تمایلی به دریافت یارانه نقدی ندارند، افزود: در این عرصه باید با عزم ملی، روحیه جهادی و از خود گذشتگی، فضا را برای توسعه و پیشرفت کشور هموار کرده و به دولت کمک کنیم.
رجبی در خصوص نامگذاری شعار امسال خاطرنشان کرد: مخاطبان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و روحیه جهادی، آحاد مردم و مسوولان را در برمی گیرد که برای تحقق منویات رهبری، نگاه ملی، عزم همه جانبه و روحیه جهادی را می طلبد و باید همه پای کار باشیم.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران روحیه جهادی را از امام راحل، مسوولان نظام، زمان دفاع مقدس، انقلاب و سازندگی کشور در همه قسمت ها یاد گرفتند، بیان داشت: به طور حتم، این روحیه باید در همه بخش های نظام و در بین مردم حفظ و فرهنگ و اقتصاد باید در تمام سال ها پیاده شود.
عضو شورای اسلامی شهر ملایر تصریح کرد: در حال حاضر، که این عزم ملی و روحیه جهادی با مرحله دوم هدفمندی یارانه ها همزمان شده، نقش ما را در این راستا پررنگ تر می کند.
دکتر رجبی همچنین بیان داشت: فرهنگ در حقیقت نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که بسیار مد نظر مقام معظم رهبری است و از کوچکترین نهاد جامعه باید آغاز شده و به تمام جامعه تسری پیدا کند.
وی ادامه داد: تامین مایحتاج ضروری، مصرف، آداب سخن گفتن، نقدپذیری، اخلاق کریمه اسلامی، نهادینه کردن و بها دادن به سنت نبوی و سیره ائمه اطهار(ع) بخشی از فرهنگ است و همه افراد جامعه در این امر دخیل هستند.
رجبی با بیان اینکه فرهنگ می خواهد استاندارد سازی سبک ایرانی و اسلامی را نشان دهد، افزود: نحوه مصرف، مدیریت کردن در امرار معاش، مدیریت کردن در اخلاق و رفتار، برخورد با مردم و مسوولان و نحوه اداره جامعه در قالب فرهنگ جا می گیرد.
وی گفت: اقتصاد و فرهنگ زیر ساخت یک جامعه را از لحاظ فکری و کاری تقویت کرده و جامعه را به سوی موفقیت یک الگوی قوی و مقتدر در دنیای اسلام و در کل جهان معرفی می کند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر ملایر به جهش های ایران در زمینه های علمی و فناوری، پژوهشی، نظامی و قدرت دفاعی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم شعار امسال را به معنای واقعی به سمت هدفگذاری هایی که توسط رهبری تعیین شده، پیش ببریم.
رجبی خاطرنشان کرد: به طور حتم، نسل آینده نیازمند فضایی همراه با شعور ایرانی و اسلامی است که ما باید برای آنها مهیا کنیم.
7528/575
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن