تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804678445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خبرگزاری پانا: در این دیدار نماینده ولی فقیه در اصفهان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تبریک انتخاب قائدیها به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گفت : سابقه شما در آموزش و پرورش خصوصا حضورتان در کنار مسئولان قبلی نکته بسیار مثبتی برای فعالیت شماست .
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 09:49



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : انصافا مدیران کل آموزش و پرورش پیش از این که میشناسم تلاش های خوب و ارزنده ای انجام داده اند ، اما جای کار در آموزش و پرورش بسیار بیشتر از این حرف هاست و در عین حال یکی از شاخص های استان اصفهان این است که بسیاری از فرهنگیان ما انسان های متعهد ، متدین و آماده همکاری در مسائل دینی و فرهنگی هستند .
 
نماینده ولی فقیه در استان گفت : مدیرکل آموزش و پرورش اگر خط و روش فرهنگی درستی در مجموعه ارائه کند ، فرهنگیان نیز در همان مسیر حرکت خواهند کرد .
 
امام جمعه اصفهان گفت : در دو فضای آموزش و پرورش و حوزه های علمیه خصوصا نباید خط های فکری سیاسی حاکم باشد ، چون کسانی که متعلق به کل جمعیت کشور هستند جایگاهشان بسیار بالاتر از این حرف هاست که خود را درگیر خط و جناحهای سیاسی کنند .
 
حضرت آیت الله طباطبایی گفت : در انتخاب معلمان باید بسیار دقت کرد چون نیروی انسانی از هر موضوع دیگر در کشور مهمتر است . اگر یک مدیر خوب برای یک مدرسه قرار داده شود ، بسیاری از کارهای آن مجموعه در مسیر درست حرکت می کند .
 
وی گفت : یک معلم بیشتر از یک قاضی عادل باشد ، چون معلم با همه مردم سر و کار دارد ولی قاضی با یک یا چند نفر در ارتباط است . به همین دلیل وقتی امام ( رحمه الله علیه ) می فرمودند ثمره عمر من شهید مطهری است ، مشخص می شود نقش معلم در ساختن یک جامعه و یا نابودی آن چقدر مهم است.
 
نماینده ولی فقیه در استان گفت : نباید فکر کنیم آموزش و پرورش یک بنگاه کاریابی است بلکه یک محل سازندگی است و لذا تنها داشتن مدرک برای ورود به آن شرط نیست بلکه داشتن شرایط انسان سازی باید از مهمترین شرایط باشد .
 
وی گفت : هر جایی که خوب اداره می شود باید بدانیم که آنجا یک معلم و یا یک روحانی خوب وجود داشته است و اگر برخلاف آن باشد حتما معلم و روحانی خوبی در آنجا حضور نداشته است .
 
حضرت آیت الله طباطبایی در ادامه گفت : همه مشکلات یک جامعه از نداشتن یا کمبود انسان های کارآمد و دارای تعهد است .
 
وی در خصوص تغییر و تحولات در سیستم دولتی گفت : ما یک کار اشتباه داشتیم که فرهنگ غلطی بود و آن اینکه با تغییر دولت ها از ابتدا تا انتهای نیروها را تعویض می کردیم و این باعث بروز آسیب های جدی بوده است در صورتی که این امر تنها باید در سطح مسئولین بالادست در صورت نیاز انجام شود لذا شما سعی کنید فرهنگ جا به جایی های بی علت را حذف کنید چرا که شک نداریم که همه خصوصا مسئولان آموزش و پرورش و فرهنگیان عزیز دغدغه دینی و تربیتی دارند.
 
در این دیدار قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش گفت : در آموزش و پرورش فعالیت بسیار گسترده است و یکی از مهمترین بخش های آن که از سخت ترین فعالیت ها نیز هست بخش فرهنگی است چه در عرصه کارکنان و چه دانش آموزان .
 
وی گفت : آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف متعالی خود نیاز به توجه ویژه باری تعالی و همچنین دعای بزرگانی چون حضرتعالی دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تلاش می کنیم در آموزش و پرورش یک فضای آرام و بدون دغدغه های سیاسی و با یک اعتدال و چارچوبه مشخص شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و دستورالعمل های دولت تدبیر و امید ایجاد نماییم .
 
وی گفت : مبنای کار ما این است که از تجربیات ارزشمند گذشتگان استفاده کنیم و بر همین اساس در قالب تشکیل جلسات مختلف با پیشکسوتان و گروه های مختلف صاحب نظر در آموزش و پرورش این امر را دنبال می کنیم .
 
قائدیها همچنین گفت : کارها در آموزش و پرورش باید بر اساس یافته های پژوهشی ، تحقیقات معقول و به دور از شتابزدگی انجام شود .
 
وی گفت : یکی از نیازهای جامعه فعلی ما توجه ویژه به مسائل تربیتی و فرهنگی است و لذا با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالی ) وظیفه ما بسیار سنگین است و در این راه کمک های بزرگوارانی چون حضرتعالی را طلب می کنیم .
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : ما در بحث تقویت فرهنگ نماز و نماز جماعت در مدارس به دنبال انجام کار بسیار خوبی هستیم همچنین در مسئله عفاف و حجاب نیز برنامه های بسیار خوبی را در پیش رو داریم و لذا از سایر دستگاه های دست اندرکار تعلیم و تربیت استان طلب می کنیم ما را در این مسیر یاری کنند.
 
قائدیها در خصوص مسائل نیروی انسانی گفت : امسال مشکل کمبود نیروی انسانی خصوصا در آموزش ابتدایی بسیار مشهود است که در حال پیگیری رفع این مشکل با تشکیل کارگروه های تخصصی هستیم . 
 
وی گفت : از فرصت استفاده می کنم و از استاندار محترم استان به واسطه نگاه ویژه ایشان به امور آموزش و پرورش خصوصا شورای آموزش و پرورش استان که در نوع خود بی سابقه است سپاسگزاری می کنم.
 
شایان گفتن است در این دیدار پور حسینی معاون پرورشی و فرهنگی ، ممیز رئیس دفتر ، سید معلمی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و سیاحیان رئیس اداره روابط عمومی مدیر کل آموزش و پرورش استان را همراهی می کردند .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن