تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از ولایت مشخصه مهم حضرت زهرا (س) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دفاع از ولایت مشخصه مهم حضرت زهرا (س) است اصفهان - ایرنا - استاد حوزه علمیه قم با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: یکی از مشخصه های مهم آن حضرت در عرصه سیاسی، دفاع از ولایت است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ سید حسین مومنیˈ جمعه شب در جشن « مادر آسمانی ها » و آغاز به کار کنگره تخصصی فاطمه شناسی افزود: آن بزرگوار با قرائت خطبه و دفاع از ولایت در عرصه سیاسی حضوری پررنگ داشتند در عین حالی که هیچ گاه در اجتماع حیثیت زنانه را از یاد نمی بردند.
وی با تاکید بر بهره گیری از ابعاد وجودی آن حضرت گفت: ما با الگو گیری از فاطمه زهرا (س) باید در خوشی و ناخوشی ها از عبودیت و یاد خدا غافل نشویم.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سه حوزه در سبک زندگی حضرت زهرا، مخاطبان را به توجه جدی در مطالب ناب در سیره عملی ائمه اطهار(ع) دعوت کرد و گفت: حضرت زهرا در سه حوزه فردی، اجتماعی و خانوادگی الگویی مناسب و خوب برای خانواده هاست.
حجت الاسلام مومنی افزود: نقش حضرت به عنوان دختر پیامبر از حوزه های مهم در راستای رفع معضل در برخی خانواده هاست.
وی با بیان اینکه برخی از پدران و مادران از عدم درک بین خود و فرزندان سخن می گویند، افزود: در ارتباط با پدر و مادر مطالبی در زندگی حضرت زهرا است که الگو گرفتن از آنها باعث ارتقاء نسل ها می شود.
وی در باره همسرداری و تربیت فرزند آن حضرت نیز گفت: ارتقاء حیا و کرامت از نقش های تربیتی حضرت در مواجه با فرزندان خود بود و این در حالی است که نقش مادر در تربیت فرزندان به مراتب بیشتر از پدر است.
حجت الاسلام ˈحمیدرضا صادق زادهˈ دبیر کنگره نیز با اشاره به سبک زندگی حضرت زهرا به عنوان موضوع این کنگره گفت: امیدواریم بتوانیم سبک زندگی فاطمی را در زندگی داشته باشیم و در این مسیر از اندیشمندان و علما درخواست یاری داریم.
وی اظهار کرد: در مدت سه سال برگزاری این کنگره تعداد دو هزار و 500 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.
وی گفت: چهارمین کنگره تخصصی فاطمه شناسی 25 ذیحجه( 28 مهر 93 ) در اصفهان برگزار می شود.
دبیر ستاد کنگره از شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان، موسسه دینی امام مبین و همچنین صدا و سیما در اجرا و برپایی این کنگره تقدیر کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با اشاره به ویژه گی های حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: اگر زندگی فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهیم راه سعادتمندی پیش روی ماست.
ˈرسول یاحیˈ افزود: فاطمه زهرا(س) از بعد سیاسی به تمام معنا در جامعه حاضر شد به گونه ای که شخصیت یک بانوی اسلامی را هم حفظ کرد.
چهارمین کنگره تخصصی ملی فاطمه شناسی با موضوع سبک زندگی فاطمی همزمان با جشن مادر آسمانی ها شامگاه جمعه در سالن شیخ بهایی نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان آغاز شد.
پ/510/ 607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن