تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814568590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نایین: حضرت زهرا (س) از حریم ولایت دفاع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه نایین: حضرت زهرا (س) از حریم ولایت دفاع کرد نایین،اصفهان-ایرنا- امام جمعه نایین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار با تمام وجود و در شرایط مختلف از حریم امامت و ولایت دفاع کرد و در این راه شهید شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی (ع) افزود: این بانوی بزرگ اسلام در حقیقت شهید راه علم، نور و محبت است زیرا در برابر تاریکی، جهل و حسادت ایستادگی کرد.
وی بر شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط جوانان از طریق مطالعه کتاب های معتبر تاکید و یادآوری کرد: همه مردم باید از زندگی صدیقه طاهره(س) درس بگیرند.
امام جمعه نایین در بخش دیگر خطبه ها اظهار کرد: دشمنان با همراهی برخی عناصر خود فروخته داخلی که خیانت به ملت ایران را در پرونده سیاه خود دارند، در سالهای اخیر همواره سعی در متوقف کردن فعالیت های هسته ای داشتند، اما بحمدالله با مدیریت قاطع رهبری و پشتیبانی ملت ایران دشمنان ناکام شدند.
وی اظهار کرد: دشمن دو جنگ علیه ایران اسلامی تدارک دیده که ملت ما از جنگ نظامی سربلند بیرون آمد و به دنیا نیز درس اقتدار داد و هم اکنون نیز باید در مقابل جنگ فرهنگی با تمام نیروی خود ایستادگی کنیم.
وی افزود: عزم ملی و مدیریت جهادی یک راهکار است و به این معنی است که نباید جزیره ای عمل کنیم و باید ملت عزم خود را جزم کند تا در اقتصاد به پویایی برسد.
وی همچنین به صدور قطعنامه ضد ایرانی از سوی پارلمان اروپا اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید با موضع گیری قوی و فعال در برابر توهین های مکرر و روزانه کشورهای غربی، اقتدار و عزت ملت و نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.
وی اظهار کرد: پیش بینی های رهبر معظم انقلاب از آغاز مذاکرات ایران با 1+5 و توافق ژنو مبنی بر صداقت نداشتن طرف غربی و بهانه جویی های مختلف یکی بعد از دیگری تحقق پیدا کرد که آمریکا بعد از مسئله هسته ای، مسئله حقوق بشر را شرط توافق هسته ای و لغو تحریم ها مطرح می کند.
امینی همچنین هدف از راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا در تهران را جاسوسی و تماس با سران فتنه و ضد انقلاب داخلی عنوان کرد.
وی افزود: دولت و مجلس باید پاسخ کوبنده و قاطعی به پارلمان اروپا بدهند و نباید اجازه راه اندازی جاسوس خانه به آنها بدهند چرا که آنها بزرگترین توهین را به ملت و دولت و شخص رییس جمهوری در این قطعنامه روا داشتند.
پ 7136/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن