تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815149130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجاهدت در راه اعتلای کلمه توحید برتری ارتش ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام والمسلمین قریشی:
مجاهدت در راه اعتلای کلمه توحید برتری ارتش ایران است خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مجاهدت در راه اعتلای کلمه توحید که از سوی رهبر کبیر انقلاب ترسیم شده بود، از برتری‌ های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر ارتش‌ های جهان است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه با اشاره به روز پیوستن ارتش به ملت در در 29 فروردین 58 گفت: امام راحل این روز را روز شادی مؤمنان و یاس و نا امیدی دشمنان خواندند و ارتش ایران را ارتش اسلام معرفی کردند. وی با بیان این که پیوستن ارتش به ملت خط بطلانی بر توطئه های دشمنان  در سالهای اول انقلاب بود، گفت: در حال حاضر نیز با گذشت 35 سال از عمر انقلاب افتخار و برتری ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که همچنان در راه مجاهدت برای اعتلای کلمه توحید است استوار و مقاوم تلاش می کنند.
خطیب جمعه ارومیه با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام پوشیدن لباس سربازی اسلام افتخار ارزشمندی است و نیروهای مسلح باید به خود مباهات داشته باشند که افتخار پوشیدن لباس سربازی نظام اسلامی را دارند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به سه شاخصه مورد تأکید مقام معظم رهبری در توصیف ارتش ولایی تصریح کرد: داشتن هدف مقدس از معیارهای مهم ارتش ولایی است که این ویژگی امروز به خوبی در نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایان است.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی جای داشتن در قلب مردم را دومین معیار ارتش ولایی از دیدگاه رهبری دانست و افزود: ملت ایران اسلامی در همه صحنه ها همراهی خود را با نیروهای مسلح نشان داده اند که این امر حاکی از آن است که نیروی‌های مسلح  همواره در قلب و جانشان مردم جای دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای کلمه توحید تلاش می‌ کند، گفت: مجاهدت در راه اعتلای کلمه توحید از برتری‌ های ارتش جمهوری اسلامی ایران درمقایسه با سایر ارتش‌های جهان است.
 
گفتنی است، در ادامه مراسم بزرگداشت روز ارتش، یگان های منتخب نیروهای مسلح با انجام  رژه، صلابت، اقتدار و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.  مراسم رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسؤولان استانی و شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد./936/پ202/ب


۱۳۹۳/۱/۲۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن