تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه خیریه غذاهای قومی و محلی در همدان دایر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان صبا:
بازارچه خیریه غذاهای قومی و محلی در همدان دایر می شود
همدان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان از برگزاری جشنواره، مسابقه و بازارچه خیریه غذاهای قومی و محلی از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در همدان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق صبا ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری جشنواره غذاهای قومیت های محلی در همدان با بیان اینکه جشنواره، مسابقه و بازارچه خیریه غذا های قومیت های محلی برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره سال گذشته نیز در همدان برگزار شد. وی با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش غذاها در جشنواره بومی محلی برای درمان بیماران سرطانی هزینه می شود، ادامه داد: شناسایی خیرین فعال عرصه سلامت اعم از سازمان های مردم نهاد، ساماندهی نیات خیرین در راستای رفع نیازهای سلامت اعم از آموزشی و پژوهشی، بهداشتی و درمانی و همیاری در مددکاری بیماران از جمله اهداف مجمع خیرین سلامت است. مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان با بیان اینکه همراهی با بیمار تا آخرین دوره بیماری و پرداخت هزینه ها در دستور کار مددکاری قرار دارد، ابراز داشت: برخی از بیماران تشکیلاتی در استان ندارند و هیچ سازمان و نهادی برای رفع مشکلات و ساماندهی آنها وجود ندارد. صبا با بیان اینکه شعب شهرستانی مجمع خیرین سلامت در همه شهرستان های استان همدان فعال است، بیان کرد: برخی از مجمع ها همانند مجمع ملایر بسیار فعال هستند و امید داریم سایر شهرستان ها نیز فعال شوند. وی با بیان اینکه سال گذشته متوجه شدیم که گروهی از دانشجویان علوم پزشکی داوطلبانه گروهی خیریه را تشکیل داده اند، افزود: نمایشگاه غذا های قومی محلی به همت این دانشجویان به مدت سه روز در جلوی درب ورودی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود. مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به بیماران سرطانی عنوان کرد و افزود: سال گذشته این جشنواره دارای 14 غرفه بود و 17 میلیون تومان از این جشنواره عایدی برای بیماران سرطانی جمع آوری شد. صبا با بیان اینکه امسال جشنواره غذا های بومی محلی در 20 غرفه برگزار می شود، اظهار داشت: 300 نفر در پخت غذا های قومیت هایی مانند لر، کرد، ترک و غیره فعالیت می کنند و این جشنواره از ساعت 11 تا 21 فعالیت می کند. وی با بیان اینکه در کنار این جشنواره غرفه کودک، غرفه صنایع دستی و غیره نیز فعال است، بیان کرد: بیشتر هزینه های این جشنواره از هزینه های شخصی تامین شده است. مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان با بیان اینکه تعداد بیماران نیازمند در استان همدان بالا است، اظهار داشت: در استان همدان 22 گروه مردم نهاد ثبت شده و در راستای رفع نیازهای نیازمندان به مردم کمک می کنند. محمد صادق صبا با بیان اینکه سال گذشته برای بیمارستان بعثت، اکباتان و فاطمیه افزون بر 900 میلیون تومان تجهیزات خریداری کردیم، ادامه داد: حداکثر کمک مردمی دریافت شده هفت تا هشت میلیون تومان بوده است. وی با بیان اینکه برای ساخت خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شورای شهر و شهرداری افزون بر دو میلیارد تومان مبلغی را که باید پرداخت می شد از مجمع دریافت نکردند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی به این خوابگاه نیاز داشت.


۱۳۹۳/۱/۲۸ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن