تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806577822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین: قبل و بعد از همه پرسی در کریمه عملیات انجام دادیم/اجازه حمله به اوکراین را دارم اما امیدوارم مجبور به این کار نشوم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پوتین: قبل و بعد از همه پرسی در کریمه عملیات انجام دادیم/اجازه حمله به اوکراین را دارم اما امیدوارم مجبور به این کار نشوم

پوتین: قبل و بعد از همه پرسی در کریمه عملیات انجام دادیم/اجازه حمله به اوکراین را دارم اما امیدوارم مجبور به این کار نشوم
من لازم است یادآوری کنم که شورای فدراسیون روسیه ( مجلس علیای پارلمان روسیه) به رئیس جمهوری این اختیار را داده است که از نیروهای مسلح در اوکراین استفاده کند. من بسیار امیدوارم که مجبور نشوم از این حق استفاده کنم.
به گزارش نامه نیوز، روسیه و اوکراین روز پنجشنبه در حالی در یک مذاکرات تحت حمایت غرب به منظور کاهش بحران در این جمهوری سابق شوروی بر سر یک میز نشستند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مقامات در کیف را متهم کرد در حال سوق دادن این کشور به سمت پرتگاه هستند.

به گزارش  «انتخاب»، پوتین در آغاز سخنرانی مهم خود در تلویزیون روسیه افزود تنها گفتگو و اقدامات دموکراتیک است که می تواند به حل بحران اوکراین کمک کند و نه استفاده از نیروی مسلح ، تانک و هواپیما.

وی تصریح کرد بسیار مهم است که امروز به چگونگی خارج شدن از وضع کنونی فکر کنیم و یک راه حل واقعی را در اختیار افراد قرار دهیم.

پوتین تاکید کرد به عقیده وی نشست چهارجانبه روز پنجشنبه بین روسیه ، اوکراین ، آمریکا و اتحادیه اروپا می تواند گامی بسیار مهم به منظور حل این بحران باشد.

وی با متهم کردن مقامات اوکراین که ویکتور یانوکوویچ را از ریاست جمهوری سرنگون کردند به سوق دادن این کشور به سمت پرتگاه ، ابراز امیدواری کرد آنها متوجه شوند به چه سمتی می روند.

پوتین همچنین از دولت کیف به علت آغاز عملیات نظامی علیه فعالانی که ساختمان های دولتی را در جنوب شرق اوکراین اشغال کرده اند انتقاد کرد و گفت این یکی از جنایات مقامات کنونی کیف است.

وی افزود :« ادعای اینکه نیروهای روس در شرق اوکراین سرگرم عملیات هستند « بیهوده » است و همه آنهایی که در این اعتراض ها نقش دارند شهروندان محلی هستند. در شرق اوکراین هیچ نیروی روس وجود ندارد. آنها همگی شهروندان این مناطق هستند.»

با این حال پوتین با صراحت اذعان کرد نیروهای روس قبل و بعد از همه پرسی در شبه جزیره کریمه که منجر به انضمام این منطقه به روسیه شد ، عملیات انجام دادند.

وی تصریح کرد :« هدف ما فراهم کردن شرایط برای برگزاری یک رای گیری آزاد در این منطقه بود.»

ولادیمیر پوتین تاکید کرد بسیار امیدوار است مجبور نشود به اوکراین که در بخش شرقی آن نیروهای مسلح اوکراینی و شورشیان طرفدار روسیه در برابر هم قرار گرفته اند، نیرو اعزام کند.

وی گفت :« من لازم است یادآوری کنم که شورای فدراسیون روسیه ( مجلس علیای پارلمان روسیه) به رئیس جمهوری این اختیار را داده است که از نیروهای مسلح در اوکراین استفاده کند. من بسیار امیدوارم که مجبور نشوم از این حق استفاده کنم.»




1393/1/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن