تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به افراد متمکن پیشنهاد می کند برای دریافت یارانه ثبت نام نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار سمنان دولت به افراد متمکن پیشنهاد می کند برای دریافت یارانه ثبت نام نکنند سمنان – ایرنا – فرماندار سمنان گفت: دولت به افراد دارای تمکن مالی پیشنهاد می کند برای یارانه ثبت نام نکنند اما اصراری برای ثبت نام نکردن و یارانه نگرفتن قشر کم درآمد جامعه ندارد.


ˈحسن سعدالدینˈ روز پنجشنبه در نشست شوراهای اداری و برنامه ریزی شهرستان سمنان افزود: از مدیران و ثروتمندان و آنان که نیاز ندارند در خواست می کنیم برای دریافت یارانه در مرحله جدید ثبت نام نکنند زیرا با قناعتی کوچک می توان به تمام کشور در این راه کمک کرد.
وی از بکارگیری تمام امکانات دولتی برای راحتی مردم در ثبت نام مرحله دوم یارانه ها در شهرستان سمنان خبر داد و اضافه کرد: مردم مطمئن باشند دولت به دنبال پرداخت یارانه به نیازمندان جامعه است.
وی اظهار داشت: افزایش درآمد دولت از کنار پرداخت نشدن یارانه به افرادی از جامعه به سه بخش درمان و تولید و اشتغالزایی اختصاص می یابد و بر اساس برنامه امسال از افزایش درآمدها یک میلیون و 300 هزار شغل در کشور ایجاد می شود.
سعدالدین با اشاره به افزایش قیمت حاملهای انرژی ، از مدیران خواست با هرگونه جوسازی در ادارات و همچنین احتکار و انبار کردن کالا در جامعه در حوزه وظایف خود برخورد کنند.
وی از ایجاد کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان سمنان خبر داد و افزود: در این کمیته برای جذب سرمایه گذار و روان سازی روند سرمایه گذاری در شهرستان سمنان برنامه ریزی می شود.
وی به آماری از تعطیلات نوروز در شهرستان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: تصادفات در محورهای این شهرستان 71 فقره بود که 13 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.
وی به انجام 34 هزار سفر و افزایش پنج درصدی آن در نوروز امسال اشاره و افزود: تعداد کشته های حوادث رانندگی در شهرستان سمنان دو مورد بود و تعداد مجروحان نیز نسبت به نوروز گذشته تغییری نداشت.
وی با اشاره به انتقال بیمارستان امداد به محل بیمارستان کوثر سمنان، بر احداث یا درنظر گرفتن پارکینیگ برای بیمارستانهای کوثر و امیرالمومنین(ع) سمنان تاکید کرد.
فرماندار سمنان تعداد پروژه های سال گذشته شهرستان سمنان را 162 مورد با اعتبار مصوب 123 میلیارد ریال که تخصیصی 21 میلیارد ریالی داشت عنوان کردو افزود: پروژه های ملی استانی شده شهرستان سمنان نیز در سال گذشته 178 پروژه با اعتبار مصوب 430 میلیارد ریال بود که با تخصیص 24 درصدی، 107 میلیارد ریال به این پروژه اعتبار اختصاص یافت.ک/2
611/608
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن