تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820538887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصراف از دریافت یارانه فرصت برنامه ریزی بهتری برای دولت ایجادمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انصراف از دریافت یارانه فرصت برنامه ریزی بهتری برای دولت ایجادمی کند همدان- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا و امام جمعه شهر ˈمریانجˈ ازتوابع همدان گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی فرصت برنامه ریزی مطلوب برای دولت را در راه خدمات رسانی بهتر به وجود می آورد.


حجت الاسلام و المسلمین ˈمصطفی رستمیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اهمیت انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه نقدی گفت: دو دیدگاه درباره یارانه نقدی در حال حاضر وجود دارد که یکی دریافت یارانه را حق مردم و دیگری پرداخت یارانه ها را نوعی کمک دولت به مردم می داند.
وی ادامه داد: انصراف از دریافت یارانه نقدی فارغ از این دیدگاه ها درباره یارانه هایی که دولت به صورت نقدی و غیر نقدی به مردم می دهد، می تواند فرصت مطلوبی برای دولت در راه برنامه ریزی و مدیریت بهتر برای منابع مالی کشور ایجاد کند تا کیفیت خدمات ارتقا یابد.
امام جمعه مریانج افزود: دولت موظف است که از خانواده های نیازمند با حفظ کرامت انسانی آنان حمایت کند.
حجت الاسلام و المسلمین رستمی تأکید کرد: دولت با اعتماد سازی بین مردم می تواند زمینه را برای انصراف از دریافت یارانه فراهم کند و قدم مثبتی در خدمات رسانی بهتر به مردم داشته باشد و نگرانی مردم درباره نحوه مصرف منابع کشور را برطرف سازد تا مردم بتوانند از دریافت یارانه صرف نظر کنند.
مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: در طول تاریخ هرگاه مردم از دولت ها حمایت کردند ،توفیق برای کشور حاصل شده است و هرگاه بین دولت و ملت فاصله افتاده است، توفیقی برای کشور که منافع همه آحاد مردم تأمین شود، حاصل نشده است.
حجت الاسلام و المسلمین رستمی ادامه داد:در حال حاضر که جنگ سیاسی و اقتصادی ایران با استکبار جهانی در جریان است،همراهی و حمایت مردم از دولت موجب توفیقات بیشتری برای کشور می شود.
7532/575
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن