تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن آباد و نایسر سنندج با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حسن آباد و نایسر سنندج با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند سنندج- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هم اکنون نواحی حاشیه شهر حسن آباد و نایسر سنندج با کمبود شدید آب شرب مواجه هستند.


به گزارش ایرنا؛ سیدبهاء الدین حسینی شامگاه چهارشنبه در دیدار استاندار با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، تامین مسئله آب شرب و تامین امنیت نایسر را یکی از نیازهای ضروری دانست.
وی با اشاره به معضلات عدیده استان کرستان، خواستار اختصاص بودجه کلان جهشی برای حل مشکلات استان کردستان شد.
وی درآمد سرانه مردم استان کردستان را از درآمد سرانه کشور پایین تر دانست و گفت: یک سوم جمعیت استان کردستان بیکار هستند.
عضو شورای شهر سنندج با اشاره به فرهنگی بودن استان کردستان گفت: نبود فرهنگسرا در سنندج زیبنده استان فرهنگی کردستان نیست.
حسینی با اشاره به اینکه صدور مجوز زمین های قولنامه ای مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است خواستار حل زمین های قولنامه ای این شهرستان شد.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از خدمات دهی نامناسب اورژانس ها و مراکز درمانی انتقاد کرد و گفت: مردم استان نیازمند ارایه خدمات مطلوب به بیماران هستند.
یوسف اسدی خواستار بازدید استاندار از مراکز درمانی بویژه اورژانس ها و بیمارستان های شهر سنندج شد.
وی از زیرمیزی گرفتن برخی از پزشکان در مراکز درمانی انتقاد و گفت: با پزشکانی که از بیماران زیر میزی دریافت می کنند باید قاطعانه برخورد شود.
وی همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز مسکن و شهرسازی را جفا در حق مردم دانست.
اسدی با اشاره به اینکه اکثر روستاهای استان کردستان از امکانات فرهنگی، آموزشی و اقتصادی محروم هستند، احداث مدرسه در روستاهای استان بویژه شهرستان سنندج را ضروری دانست.
در ادامه این نشست، یکی دیگر از اعضای شورای شهر سنندج، وضعیت استان کردستان را از حیث زیرساخت ها نامناسب خواند و گفت: عقب ماندگی استان کردستان نتیجه سوء مدیریت مدیران گذشته است، کردستان دچار بلایای طبیعی نشده بلکه دچار سوء مدیریت شده است.
اسعد فتاحی با اشاره به اینکه مردم از مسوولان و اعضای شورای شهر انتظار کار عینی و ملموس دارند گفت: ساماندهی و حل مشکلات موجود در سنندج نیازمند اختصاص بودجه است.
وی اظهار کرد: با وجود اینکه نواحی منفصل شهری سه سال است که به شهر پیوسته اند اما تاکنون یک میلیارد تومان بودجه برای حل این مشکلات اختصاص داده نشده است.
وفا اصلانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: مسکن و شهرسازی با اقدامات خود سبب تغییر کاربری فضای شهر شده است.
وی نقش رسانه های جمعی استان در انعکاس عملکرد مدیران و نشان دادن کاستی ها و ضعف های استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به بنیه مالی رسانه های محلی و حمایت از آنها ضروری است.
زهرا آوجیان، عضو دیگر شورای شهر سنندج نیز با اشاره به سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: پیشرفت اقتصادی محقق نمی شود مگر اینکه الگوهای فرهنگی اصلاح شود.
وی موفقیت شهرداری تهران را مرهون داشتن مشاوران قوی دانست و گفت: پل عابر پیاده میدان ازادی سنندج، تقاطع دانشگاه کردستان، تله کابین آبیدر و بسیاری دیگر معضلات شهر سنندج باید به صورت جدی مورد مطالعه قرار گیرند.ک/2
7352/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن