تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815046742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران با کمبود نیروی متخصص درمانی مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران پنبه چی:
مازندران با کمبود نیروی متخصص درمانی مواجه است
ساری - خبرگزاری مهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه استان با کمبود نیروی متخصص مواجه است ، گفت : اگر می خواهیم براساس استاندارها خدمات ارائه دهیم باید نیروهای بیشتری داشته باشیم .



به گزارش خبرنگار مهر، ایوب برزگرنژاد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به تقسیم مراکز درمانی به 5 بلوک بهشهر، ساری_قائمشهر، آمل ،چالوس_ نوشهر و تنکابن اشاره کرد و افزود : مسئولیت هر بلوک به مدیر بهداشت و درمان آن منطقه واگذار شد تا بتوانیم خدمات بهتری را برای مسافران فراهم کنیم. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه قبل از ایام تعطیلات 25 پایش صورت گرفته است ، گفت : در ایام نوروز نیز 45 مورد پایش نظارتی مدیریت داشته ایم. محمد پنبه چی مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران با اشاره به حضور پزشکان ، پرستاران و اعضای هیات رئیسه در ایام عید ، افزود : پزشکان خدمت به مردم را اولویت زندگی خود قرارداده اند. وی با بیان اینکه از 27  اسفند تا 15 فروردین 210 هزار نفر در اورژانس ویزیت شده اند ، ادامه داد : از این تعداد 13 هزارو750 نفربستری و 300نفر نیز انتقال داخل بیمارستانی شده اند. وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه فرهنگ سازی کارهای اساسی صورت بگیرد ، گفت : متاسفانه برخی از رانندگان اجازه حرکت به آمبولانسها را نمی دهند که در برخی موارد منجر به فوت مجروحان می شود. پنبه چی سلامت را اولویت اول کشور دانست و افزود : با طرحهایی که در دستور کار دولت قرار گرفته امید است در حوزه بهداشت و سلامت در سال جاری شاهد افزایش کیفیت خدمات به هموطنان باشیم. وی بابیان اینکه فعالیت علوم پزشکی در دو دوره زمانی قبل و بعد از عید صورت گرفت ، گفت : امسال با وجود افزایش حجم مسافران نوروزی در حوزه خدمت رسانی به مسافران مشکلات کمتری داشته ایم.  


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن