تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821142608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم پوشی از یارانه نقدی گره گشای مشکلات بزرگ همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چشم پوشی از یارانه نقدی گره گشای مشکلات بزرگ همدان است همدان- ایرنا- مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری همدان گفت: انصراف و چشم پوشی از دریافت یارانه نقدی می توانند به حل مشکلات کلی استان و توسعه انجامیده و عدالت اجتماعی را گسترش دهد.


ˈمحمدرضا ساغرچیانˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره روند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی در استان همدان گفت: در مرحله اول هدفمندی یارانه ها در استان همدان حدود 540 هزار خانوار معادل یک میلیون و 870 هزار نفر یارانه دریافت می کردند.
وی تأکید کرد: این آمار جمعیت واقعی استان را نشان نمی دهد چون در تعریف جمعیتی برخی از افراد که در استان حضور ندارند ،مانند دانشجویان و سربازان اعضای جمعیت شهر محسوب نمی شوند.
این مسوول با تأکید بر این که نرخ مهاجرت در استان همدان بالا است و در هر خانواده ممکن است افرادی در خارج از استان حضور داشته باشند، گفت: آمار ارایه شده در باره تعداد افراد یارانه بگیر شامل افرادی است که شماره حساب های آنان از بانک های داخل استان صادر شده است.
ساغرچیان ادامه داد: در مراحل ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه مشکل خاصی گزارش نشده است و مشکلات سیستمی نیز به وجود نیامده است.
وی درباره مشکل برخی از نظامیان در ثبت نام یارانه ها گفت: نظامیها به دو دسته تقسیم می شوند، دسته نخست افرادی هستند که دارای اطلاعات محرمانه نبوده و به طور عادی ثبت نام کردند، دسته دوم افرادی هستند که دارای اطلاعات محرمانه هستند و از راه ستاد مرکزی خود ثبت نام را انجام داده اند.
ساغرچیان افزود: در حال حاضر برای آن دسته از نظامیان که پس از اسفند ماه 1392 بازنشسته شده و اطلاعات آنان از ستاد مرکزی محل خدمتشان پاک شده است و به صورت معمولی ثبت نام کرده اند،به مشکل برخورده اند که مکاتبات لازم انجام شده و مشکل این افراد در پایان ثبت نام حل خواهد شد.
وی تأکید کرد: افراد برای گزارش موارد خاص می توانند در ساعات اداری به ساختمان شماره دو استانداری یا سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مراجعه و مشکل خود را پیگیری کنند.
7532/575
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن