تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803155662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت‌نام دريافت يارانه نقدي از چهارشنبه آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ثبت‌نام دريافت يارانه نقدي از چهارشنبه آغاز مي‌شود
سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها در اطلاعيه‌اي اعلام كرد ثبت‌نام متقاضيان دريافت يارانه نقدي از ۲۰ تا آخر فروردين ۹۳ و بر اساس عدد سمت راست شماره ملي افراد انجام مي‌شود.

سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها در اطلاعيه‌اي اعلام كرد ثبت‌نام متقاضيان دريافت يارانه نقدي از ۲۰ تا آخر فروردين ۹۳ و بر اساس عدد سمت راست شماره ملي افراد انجام مي‌شود.
به گزارش مهر، سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها طي اطلاعيه‌اي زمان ثبت‌نام متقاضيان دريافت يارانه نقدي را از 20 تا آخر فروردين 93 اعلام كرد. براين اساس ثبت‌نام از سرپرستان متقاضي نيازمند يارانه نقدي در سال 93 به‌طور همزمان از 20 فروردين ماه جاري در سراسر كشور و از طريق سايت رفاهي آغاز مي‌شود.
طبق برنامه اعلام شده، ثبت‌نام از سرپرستان متقاضي نيازمند يارانه نقدي كه عدد سمت راست شماره كارت ملي آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردين ماه جاري، به‌طور همزمان در سراسر كشور و از طريق شبكه اينترنتي به‌نشاني www. refahi. ir يا از طريق مراكز كميته امداد، بهزيستي، دفاتر پستي، استانداري‌ها و فرمانداري‌ها انجام مي‌شود.
همچنين سرپرستان متقاضي نيازمند يارانه نقدي كه عدد سمت راست شماره كارت ملي آنها «يك» است نيز بايد در روز دوم ثبت‌نام يعني 21 فروردين ماه جاري اقدام به نام‌نويسي در سايت رفاهي كنند.
سرپرستان متقاضي نيازمند يارانه نقدي به‌ترتيب در روزهاي بعد با عدد سمت راست شماره كارت ملي «دو» در روز 22 فروردين، عدد «سه» در روز 23 فروردين، عدد «چهار» در روز 24 فروردين، عدد «پنج» در روز 25 فروردين، عدد «شش» در روز 26 فروردين، عدد «هفت» در روز 27 فروردين، عدد «هشت» در روز 28 فروردين و در نهايت عدد «9» در روز 29 فروردين ماه جاري انجام خواهد شد.
همچنين روزهاي 30 و 31 فروردين ماه جاري به ثبت‌نام از سرپرستان خانوارهاي متقاضي يارانه نقدي تعلق دارد كه طي 10 روز قبل به هر دليل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.
يادآور مي‌شود ثبت‌نام از هر نقطه كشور با ورود به سايت
 www. refahi. ir امكان‌پذير خواهد بود و افرادي كه در روستاها و مناطقي زندگي مي‌كنند كه دسترسي به اينترنت ندارند نيز مي‌توانند به دفاتر خدمات پست و پيشخوان دولت و همچنين شوراهاي اسلامي محلي و فرمانداري‌ها، بخشداري‌ها و استانداري‌ها و مراكز كميته امداد امام خميني(ره) و بهزيستي مراجعه كنند.

  انصراف از يارانه به معناي گذشت است نه عدم نياز
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در برنامه مستند دوربين دوم در شبكه خبر از توزيع شش سبدكالايي دولت در سال جاري خبر داد و گفت: پيام‌هايي‌ ازگروه‌هاي اجتماعي براي انصراف از دريافت يارانه به نفع منافع ملي به ما رسيده است.
به گزارش تسنيم، علي ربيعي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با تأكيد بر اينكه از ابتدا قرار بود يارانه نقدي به نيازمندان پرداخت شود از مردم خواست با توجه به اينكه يارانه نقدي در زندگي برخي از مردم تأثير چنداني ندارد از دريافت آن انصراف دهند.
ربيعي ادامه داد: اين انصراف به‌معناي عدم نياز به يارانه نقدي نيست، بلكه به‌معناي گذشت از حق خود به خاطر منافع جامعه است تا از مسير غلطي كه در آن قرار گرفته‌ايم بازگرديم.
وي در مورد هدفمندي يارانه‌ها گفت: دولت با حساسيت تمام كنترل تورم را در برنامه خود دارد و شيب افزايش قيمت‌ها در فاز دوم بسيار آرام است، طوري كه همه تعجب خواهند كرد.
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گسترش بيمه براي همه ايرانيان و امنيت غذايي براي افراد نيازمند را دو طرح بزرگ دولت معرفي كرد و افزود: كساني كه توانايي دارند به نفع ايجاد اشتغال براي جوانان و به نفع افرادي كه سفره خالي دارند، از دريافت يارانه نقدي صرف‌نظر كنند.
ربيعي درباره توزيع سبد كالا در سال 92 تأكيد كرد:در بحث توزيع سبد كالا از تعاوني‌ها خواستم كه مشكل توزيع سبد را حل كنند و از آنها تشكر مي‌كنم. در سال آينده شش سبد كالاي حمايتي نيز از سوي دولت توزيع خواهد شد. البته شايد چهار سبد توزيع شود.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 16 فروردين 1393 - 09:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن