تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799017820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آستانه: مردم برای اجرای طرح توسعه حرم مطهر همکاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار آستانه: مردم برای اجرای طرح توسعه حرم مطهر همکاری کنند رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه استانداری گیلان برای تکمیل طرح توسعه حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) اهتمام جدی دارد، از مردم شهرستان خواست برای اجرای کامل این طرح همکاری کنند.


به گزارش ایرنا، ˈحسین اسماعیلیانˈ روز چهارشنبه در جریان تخریب پنج واحد مسکونی مسیر حرم مطهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه طی دو ماه گذشته روند اجرای طرح حرم آستانه اشرفیه با همکاری نهادهای مسوول شتاب گرفته است.
وی اجرای طرح حرم مطهر در این شهرستان را یکی از اولویت ها و برنامه های مهم فرمانداری دانست و بیان کرد: تاکنون هفت میلیارد ریال از اعتبارات به منظور بازگشایی مسیر طرح حرم مطهر اختصاص یافته که از این میزان طی دو ماه گذشته شش میلیارد ریال دریافت شده است.
وی با تاکید بر جذب اعتبارات مناسب برای تکمیل این طرح اظهار امیدواری کرد با توجه به روند کنونی بازگشایی طرح حرم آستانه اشرفیه طی 18 ماه آینده به پایان برسد.
اسماعیلیان اجرای طرح حرم مطهر را در توسعه عمرانی ، فرهنگی، اجتماعی این شهر بسیار موثر دانست و یادآور شد: علاوه بر این اجرای این طرح زمینه توسعه بخش گردشگری و اقتصادی را در این منطقه فراهم می کند.
شهردار آستانه اشرفیه نیز در حاشیه اجرای عملیات تخریب این واحدهای مسکونی که در محل کوچه امداد این شهر انجام شد به خبرنگار ایرنا گفت: با تخریب این واحدهای مسکونی 200 متر از مسیر اجرای طرح حرم آستانه بازگشائی می شود.
ˈ علی شفیعیˈ یادآور شد: برای خرید این واحدهای مسکونی از صاحبان آنها نیز بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: با تخریب این واحدهای مسکونی تاکنون 550 متر از مسیر طرح حرم مطهر آستانه اشرفیه بازگشایی شده که امیدواریم در آینده نزدیک 350متر باقی مانده این طرح بازگشایی شود.
وی با بیان اینکه تاکنون مرحله اول طرح حرم آستانه اشرفیه به طول 350 متر انجام شده یادآور شد: اجرای طرح حرم مطهر آستانه اشرفیه یکی از اولویت های مهم شهرداری این شهر است .
شفیعی اظهار کرد: خوشبختانه طی چند ماه اخیر با توجه به حمایت های استاندار گیلان و همچنین فرماندار شهرستان گام های بسیار خوبی در جهت اجرای طرح توسعه حرم آستانه اشرفیه صورت گرفته است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی تعداد واحدهای مسکونی و تجاری در دست خرید برای بازگشائی مسیر طرح حرم را بیش از 50 واحد عنوان کرد و اظهار داشت: برای بازگشائی مسیرهای بعدی این طرح 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه نیز طرح حرم آستانه اشرفیه را یکی از برنامه های مهم شورای اسلامی و شهرداری این شهر اعلام کرد و گفت: به این منظور طی شش ماه گذشته از عمر شورای اسلامی این شهر در دور چهارم پیگیری های لازم در جهت اجرا و تکمیل طرح حرم مطهر انجام شده است.
ˈ محمد گلباغیˈ گفت: با توجه به این پیگیری ها تاکنون هفت واحد مسکونی و تجاری به منظور بازگشائی مسیر طرح حرم تخریب شده است که این امر موجب شده تا این طرح 250 متر به جلو پیشرفت داشته باشد.
وی اظهار داشت: طرح حرم آستانه اشرفیه دارای بیش از 900 متر طول و 35 متر عرض است که در دو طرف آن ساختمانهای تجاری و مسکونی احداث می شود.
وی آغاز این طرح را از سال 82 و از میدان امام رضا (ع) عنوان کرد و یادآور شد: این طرح تا حرم مطهر آقا سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) ادامه خواهد داشت.
وی گفت: دسترسی آسان تر به حرم مطهر ، رفع مشکلات ترافیکی ، رونق اقتصادی شهر، توسعه بخش گردشگری ، توسعه فرهنگی و اجتماعی و ... از اهداف مهم طرح حرم مطهر آستانه اشرفیه با شمار می رود.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح یک میلیاردو 140 میلیون ریال از سوی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه برای کمک به بازگشائی مسیر این طرح در یکماه اخیر به تصویب رسیده است.
گفتنی است؛ در عملیات تخریب این واحدهای مسکونی که با هماهنگی و توافق صاحبان آنها انجام گرفت فرماندار ، شهردار اعضاء شورای شهر ،جمعی از مسئولین و ادارات و همچنین جمعی از ساکنین منطقه خیابان استقلال حضور داشتند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق مرکز گیلان قرار دارد.ک/3
7287/ 603
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن