تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارعباس آباد براجرای طرح سپاس و تجلیل از شهدا تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندارعباس آباد براجرای طرح سپاس و تجلیل از شهدا تاکید کرد نوشهر- ایرنا - فرماندارعباس آباد با تاکید براجرای طرح ˈسپاس ˈ و تجلیل و تقدیراز شهدا ، جانبازان و خانواده های آنان خواستارهمکاری مسوولان برای تحقق این مهم در این شهرستان شد.


به گزارش خبرنگارایرنا ، ˈسیدامیر حسینی جو ˈ روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان به دیداراخیر استانداران و فرمانداران با رییس جمهوری اشاره کرد و گفت : اکنون برنامه ریزی مسوولان و دست اندرکاران برای اجرای این طرح جزو دغدغه رییس جمهوری است که باید به طور جدی مورد پیگیری قرارگیرد.
وی افزود : اگرچه شهدا و خانواده های آنان انتظاری جز خدمت بی منت که زمینه ساز رضایتمندی مردم باشد از مسوولان ندارند اما درسال جاری دیداربا خانواده های شهدا ، جانبازان و حتی بازدید از آسایشگاه های محل نگهداری جانبازان نیزباید جزو محوری ترین برنامه های مسوولان قرارگیرد.
وی جایگاه مدیریتی مسوولان را مرهون خون شهدا و دلاورمردی های ایثارگران و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد : مدیری که نسبت به عملکردش نقدپذیر نباشد باید فرصت خدمتگزاری را از او سلب کرد و این جایگاه مدیریتی و فرصت را به فردی دیگری که توانمند ، لایق و دلسوز مردم باشد داد.
فرماندارعباس آباد همچنین با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها ، برلزوم فرهنگ سازی مسوولان برای انصراف داوطلبانه قشرهای متمول جامعه برای نام نویسی دراین مرحله جدید شد.
حسینی جو افزود : از این که این قشر بی نیاز جامعه بدانند که درآمدهای حاصل یارانه ها صرف بهبود وضعیت اقتصادی و نیز فراهم سازی زیرساخت های بهداشت ، درمان و افزایش سطح سلامت جامعه می شود به طورقطع دراین دوره دولت را همراهی خواهند کرد.
وی حل نشدن مشکل دفع زباله را به عنوان معضل جدی و دغدغه همه مسوولان بویژه مدیران شهری ، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان برشمرد و گفت : با وجود این که از 10 سال پیش تاکنون این موضوع بارها مورد پی گیری جدی مسوولان ذیربط قرار گرفت که متاسفانه تاکنون به علت کمبود اعتباراین معضل رفع نشده است.
وی با اشاره به گردشگرپذیری و ورود چشمگیر مسافران بویژه درهمین ایام نوروزی به منطقه یاد آورشد : روزانه در سه شهراین شهرستان به طور میانگین حدود 25 تن زباله تولید که با کمترین امکانات و تجهیزات جمع آوری ، حمل و به طورغیراصولی دفع می شد.
وی همچنین باقدردانی از اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی و نیزاعضای شورای تامین به واسطه ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی و کاهش چشمگیر جرائم درشهرستان ابراز امیدواری کرد که این ایام برای این مسوولان درحقیقت فرصت بسیارمناسبی است تا بتوانند برای ارائه خدمات مطلوبتردر سال های آتی به مسافران برنامه ریزی کنند.
در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی دراین شهرستان تجلیل بعمل آمد.
شهرستان عباس آباد با برخورداری ازسه شهر ، 42 روستا و دستکم 50 هزار نفر جمعیت
درغرب مازندران واقع است.ک/2

//////////////////////////////////
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن