تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813364214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند طرح پایش سلامت خانواده های شهدا ارزیابی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون بنیاد شهید: روند طرح پایش سلامت خانواده های شهدا ارزیابی می شود تهران- ایرنا-معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری تعیین سطح سلامت و ارزیابی روند تاثیر فعالیت های طرح پایش سلامت خانواده شهدا در آستانه روز تکریم مادران و همسران شهدا خبر داد.


به گزارش بنیاد شهید، ˈعبدالرضا عباسپورˈ افزود:درآستانه 13 جمادی الثانی(24 فروردین) سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، این معاونت با همکاری معاونت بهداشت و درمان استان ها اقدام به پیگیری این امور در بخش های آموزش، درمان و توانبخشی کرده است.
وی اظهار داشت:والدین و همسران شهدا برای درمان بیماری های فشار خون، دیابت، قلبی و بیماری هایی که نیاز به جراحی های خاص دارند، در طرح پایش سلامت معاینه می شوند.
به گفته این مقام مسئول در بنیاد شهید، در راستای یکپارچه سازی اجرای طرح پایش سلامت در سطوح اجرایی سراسر کشور، طرحی برای ورود اطلاعات در سطوح مدیریتی و اجرایی پایش سلامت تدوین شده که برای افزایش سطح سلامت و بهداشت در سه رده پیشگیری، درمان و توانبخشی و بازتوانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
عباسپور خاطرنشان کرد: اداره پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال 84 با هدف معاینه والدین و همسران شهدا و جانبازان صعب العلاج دارای مشکلات درمانی، در سه مقطع معاینه پزشک عمومی، معاینه تخصصی و ارجاع به کلینیک ها و معاینه فوق تخصصی کار خود را آغاز کرده است.
اجتمام**1880
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن