تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزشهای نظام با تولید برنامه های مستند از ایثارگران حفظ می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
ارزشهای نظام با تولید برنامه های مستند از ایثارگران حفظ می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قزوين گفت: ضمن تاکید بر حفظ ارزشهای نظام با مستند کردن آثار شهدا، ایثارگران و خاطرات رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت : گردآوری و حفظ این آثار با همکاری بیشتر صدا و سیما میسر خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، نشست گروه رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین ظهر چهارشنبه با مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد. در این نشست سرهنگ مهدی طاهر خانی اظهارداشت: مستند سازي در حوزه دفاع مقدس روحيه ايثارگرانه و جهادي را مي طلبد و بنا داريم در حوزه مستند سازي آثار و اسناد شهدا از ظرفيت رسانه ملي بهره بگيريم. وي به عنوان راهبرد سال اشاره و تصريح كرد: ما مديران بايد ماهانه در خصوص راهبرد سال كه اقتصاد فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي است خود ارزيابي داشته باشيم و بايد ببينيم كه چه قدر توانسته ايم در لبيک به فرمايشات رهبرمان قدم برداريم. مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گفت: تمام سمت و سوي فعاليت هاي ما بايد با نگاه به راهبرد سال كه همان مديريت جهادي است صورت گيرد. طاهرخاني در ادامه با بيان اين كه رويكرد اصلي و اساسي در بنياد قزوين توجه به ذات مأموريت هاست تصريح كرد: راهيان نور و تشييع و تدفين شهداي گمنام به عنوان بزرگترين عمليات فرهنگي كشور است و توجه به متون دروس ارائه شده در دانشگاه ها و دروس آشنايي با مباني دفاع مقدس را هدف گذاري كرده ايم.

وي تصریح کرد: در حوزه ادبيات دفاع مقدس، جشنواره هاي متعدد دفاع مقدس، تأليف كتاب، تئاتر خياباني و نمايشنامه نويسي را داريم  پيگيري مي كنيم. طاهرخانی خاطرنشان کرد: ده جلد كتاب چاپ شده و ده جلد كتاب هم در دست چاپ داريم. در ادامه صادقي جهاني مديركل صدا و سيماي مركز قزوين گفت: چهار كليد واژه در نام گذاري سال وجود دارد فرهنگ و اقتصاد و عزم ملي و مديريت جهاد است كه اين عناوين بسيار عميق هستند.

وي افزود: مصمم بودن، داشتن انگيزه بالا و فراگير بودن گفتمان، اراده جمعي تمامي مسئولان و مديران و جريان سازي فكر و رسانه اي با اعتماد و اعتقاد غالب از خصوصيات عملياتي شدن راهبرد سال بايد باشد. صادقي جهاني خاطرنشان كرد: يكي از افتخارات رسانه ملي در استان قزوين اين است كه توانسته است در پوشش اخبار مربوط به دفاع مقدس حضور مؤثر و مستمري داشته باشد كه در بررسی آن ما به روحيه ايثار و از خود گذشتگي و تلاش جهادي همكاران در صدا و سيماي مركز قزوين بر مي خوريم كه جاي تقدير دارد.


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن