تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815270066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم مستند ˈحبیب یعنی دوست خداˈ در حوزه هنری قزوین نقد و بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیلم مستند ˈحبیب یعنی دوست خداˈ در حوزه هنری قزوین نقد و بررسی شد قزوین - ایرنا- همزمان با هفته گرامیداشت روز هنر و انقلاب اسلامی، فیلم مستند ˈحبیب یعنی دوست خداˈ با حضور ˈبابک سبحانی نژادˈ و ˈروح الله شریفیˈ در تالار حافظ حوزه هنری قزوین نقد و بررسی شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، ˈبابک سبحانی نژادˈ فیلمنامه نویس، شهید را روشنایی بخش و چراغ راه جامعه برشمرد و گفت: راهی که شهیدان با خون خود ترسیم کردند، باید توسط هنرمندان خلاق و پویا به زیباترین شکل ممکن ارایه شود.
وی اظهار داشت: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند هنرمندان خلاق و پویاست و تنها با مدیریت جهادی می توان به مقابله با جنگ نرم دشمنان رفت.
سبحانی نژاد شجاعت و بصیرت را از ویژگی های هنرمند متعهد برشمرد و گفت: شهید سید مرتضی آوینی مزین به بصیرت و شجاعت بود و بخاطر همین پیام آثار هنری وی در عمق جان مخاطبان نفوذ می کرد.
وی در نقد فیلم مستند ˈحبیب یعنی دوست خداˈ گفت: فقدان اوج و فرود مناسب، بیان نا دقیق برجستگی های شخصیت فیلم و عدم تمایز آن با دیگر افراد فیلم، دو تکه شدن فیلم و غلبه حاشیه ها بر متن اصلی را مهمترین کاستی های این اثر برشمرد.
یک نویسنده نیز گفت: برای شناخت هنر انقلاب اسلامی باید تاریخ هنر معاصر ایران را مطالعه کرد تا فهم دقیقی از دوره حاضر بدست اورد.
ˈروح اله شریفیˈ یادآور شد: مهمترین دلیل درخشش آوینی علاوه بر تزکیه نفس، شناختش از غرب و تبیین نسبت خود با جهان غرب بود.
وی فیلم مستند ˈحبیب یعنی دوست خداˈ را کاری تجربی برشمرد.
فیلم مستند ˈحبیب یعنی دوست خداˈ در 30 دقیقه به زندگی و شخصیت شهید حبیب نقی پور از زبان همراهان، دوستان آن در مسجد جواد الائمه می پردازد.
7389/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن