تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسریع در مورد لایحه ممنوعیت حمل ، توزیع و فروش سلاحهای سرد مورد تاکید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول در خراسان رضوی: تسریع در مورد لایحه ممنوعیت حمل ، توزیع و فروش سلاحهای سرد مورد تاکید است مشهد- رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی و سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد بر توجه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تجدید نظر و تسریع در رسیدگی لایحه ممنوعیت حمل، توزیع و فروش سلاحهای سرد در مجلس تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈحجت نیک مرامˈ روز سه شنبه طی نشست خبری، افزود: لایحه ممنوعیت حمل، توزیع و فروش سلاحهای سرد طی حدود هفت سال گذشته توسط دولت برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی ارایه شد، ولی با گذشت این مدت نمایندگان توجه موثری به تصویب آن نداشتند که باید با اهتمام آنها این لایحه دوباره در دستور کار مجلس قرار گیرد.
وی گفت: استفاده از سلاحهای سرد در بیشتر وقوع جرائم و سرقتهای به عنف و زورگیری و قتل نقش دارند و نیروی انتظامی در موقع وقوع جرائم با بهره گیری از سلاحهای سرد با مرتکبان آنها برخورد می کند ولی در مجموع به دلیل نبود قانون منع فروش و عرضه این سلاحها برخی موارد شاهد فروش آنها هستیم.
سرهنگ نیک مرام گفت: استفاده از سلاح سرد در حین ارتکاب جرائم موجب تشدید مجازاتهای قضایی برای دارندگان آنها می شود.
وی در عین حال اظهارداشت: با عنایت به اینکه بخش اعظم این اسلحه های سرد از خارج کشور وارد می شوند، پلیس مبارزه به قاچاق کالا به عنوان یک کالای قاچاق با آنها برخورد می کند ولی به دلیل نبود یک قانون مدون قابلیت برخورد کامل و فراگیر با آنها وجود ندارد.
سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد گفت: باید با تسریع در بررسی و تصویب لایحه فوق از همه ظرفیتهای قانونی برای پیشگیری از عوامل بستر سال وجود جرائم بهره گرفته شود.
وی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی مشهد با همکاری پلیس آگاهی در قالب یک طرح گسترده کنترل و نظارت بر فعالیت امانت و اوراق فروشی ها را به صورت ماهانه در دست انجام دارد و در راستای آن با متصدیان مکانهای عرضه کننده کالاهای فاقد فاکتور فروش و شماره سریال برخورد می کند.
سرهنگ نیک مرام از مردم خواست از خرید کالاهای دسته دوم فاقد شماره سریال و کاغذ خرید و فاکتور فروش بپرهیزند.
وی تفکیک فوریتهای پلیسی 110 فرماندهی انتظامی مشهد از کلانتری ها به منظور تسریع در ارایه خدمات به مردم دیگر رویکردهای این فرماندهی دانست و گفت: این اقدام تاکنون در 80 درصد کلانتری ها انجام شده و در بقیه در دست اقدام است.
سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد گفت: همه کلانتری های این شهر موظف شدند زمنیهای رها شده و متروکه محدوده حوزه استحفاظی خود را به شهرداری ها اعلام کنند و شهرداری ها نیز باید در راستای وظایف خود تعیین تکلیف این زمینها را در دستور کار خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: امسال هم در استمرار فعالیتها و رویکردهای سال گذشته پیشگیری از جرائم، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادین ، اراذل و اوباش و اخلال کنندگان نظم و امنیت عمومی مورد توجه فرماندهی انتظامی مشهد قرار دارد.
سرهنگ نیک مرام بدون توضیح بیشتر گفت: بخش اعزام اهداف ما در برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی و سرقتها و از جمله سرقتهای خشن طی سال گذشته محقق شد و در آینده نزدیک طرح گسترده ای در ابن بخشها در مشهد اجرا می شود.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن