تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه تبریز: پوشش همگانی بیمه و ارتقا سلامت مورد تاکید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه تبریز: پوشش همگانی بیمه و ارتقا سلامت مورد تاکید است تبریز - ایرنا - امام جمعه موقت تبریز گفت: پوشش همگانی بیمه تمام اقشار جامعه لازم بوده و ارتقاء خدمات و کیفیت بخش سلامت کشور مورد تاکید است.


آیت الله ˈمحمدتقی آل هاشمˈ در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به رهنمودها و ابلاغ سیاستهای جامع سلامت کشور از طرف رهبری اظهار کرد: امکان ایجاد خدمات و تجهیزات درمانی مناسب با تلاش مسوولان و منویات رهبری برای ارتقاء نظام سلامت کشور و تبدیل آن به قطب پزشکی منطقه دور از دسترس نیست.
وی همچنین با تاکید بر لزوم پوشش همگانی بیمه افزود: کاهش هزینه های درمان و ارتقاء خدمات پزشکی و افزایش کیفیت خدمات بیمارستانها برای درمان بیماران لازم و ضروری است.
آیت الله آل هاشم همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز ملی فناوری هسته ای گفت: باید مذاکره کنندگان هسته ای در مذاکرات خود و در دفاع از حق جمهوری اسلامی برای برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای زیر بار زور نروند.
خطیب جمعه تبریز افزود: مذاکرات باید ادامه یابد و گروه مذاکره کننده با دوراندیشی زورگوییها را قبول نکند.
وی تقویت اعتماد به نفس ملت ایران و حفظ عزت ملی را از دستاوردهای دستیابی متخصصان و دانشمندان ایرانی به دانش صلح آمیز هسته ای برشمرد.
او همچنین با تاکید بر لزوم اتحاد و وحدت بیشتر بین مسوولان و با یادآوری پیام و آرمانهای شهدا در این خصوص اظهار کرد: اتحاد و وحدت کشور را از آسیبهای مختلف محافظت می کند و شهدا با همدلی، اتحاد و خون پاک خود کشور را از حملات دشمنان انقلاب مصون داشتند.
7223/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن