تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی و مدیریت واحد در پیشگیری از پدیده طلاق مورد تاکید قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساماندهی و مدیریت واحد در پیشگیری از پدیده طلاق مورد تاکید قرار گرفت سمنان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان بر لزوم ساماندهی و مدیریت واحد در پیشگیری از طلاق به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی که تبعات فردی و اجتماعی بویژه برای فرزندان طلاق دارد تاکید کرد.


ˈمنوچهر صادقیˈ روز دوشنبه در نشستی با فرماندار سمنان افزود: مشاوره های روانشناسی تخصصی در حوزه مشکلات خانوادگی عامل مهمی در کاهش طلاق در جامعه است و این امر نیاز به تعامل و همکاری دستگاههای ذیربط در این بخش دارد.
وی اعتیاد را نیز از مهمترین مشکلات خانواده ها و عاملی در افزایش آمار طلاق دانست و گفت: لازمه کنترل این آسیب تقویت نظام تربیتی در حوزه های عمومی است.
رضایی با اشاره به سلامت اداری در استان سمنان در مقوله اعتیاد گفت: با برنامه ریزی در سال جدید برای ارتقای فرهنگ عمومی و توسعه حقوق شهروندی از جمله گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و فعال سازی شورای فرهنگ عمومی می توان با استفاده از توان دانشگاهی و علمی استان سمنان با ارائه راهکارهای تخصصی، امید و نشاط را در جامعه افزایش داد و سلامت خانواده ها را ارتقا بخشید.
وی استفاده از توانمندی تشکل های مردمی از جمله سمن ها و پایگاههای بسیج را در ارتقای اگاهی های عمومی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نحوه مقابله با این تهدیدها در خانواده ها را بسیار تاثیرگذار دانست.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: با نظارت بر سیاست های عمومی کشور این نهادهای مردمی در کنار دستگاه های اجرایی می توانند در کاهش پدیده طلاق در استان نقش آفرینی کنند.
فرماندار شهرستان سمنان نیز با اشاره به فرهنگ بالای مردم این شهرستان و استان و نرخ بالای باسوادی در سمنان بر ورود کانون ها و سمن ها به صورت تخصصی در مسائل اجتماعی تاکید کرد.
ˈحسن سعدالدینˈ گفت: عمومی عمل کردن این نهادها به سهم خود آسیب هایی را بوجود آورده و لازمه این کار توانمندسازی زوج های جوان و خانواده ها در مقابله با مشکلات و آسیب های اجتماعی است.
وی حرکت در مسیر معنویت و انجام احکام الهی و افزایش روحیه دین باوری را در مسیر اجرای منویات رهبری و تحقق سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: خانواده هایی که گرایش های مذهبی دارند کمتر دچار آسیب هایی همچون پدیده طلاق می شوند.
سعدالدین با اشاره به پیچیدگی های فرهنگ در بخشهای مختلف افزود: با یک نسخه نمی توان با رویدادهای فرهنگی برخورد کرد.
وی فرهنگ اسلامی را فرهنگی پویا دانست که در هر زمان و مکانی دستورالعمل های ویژه خود را دارد و با رهنمودهای رهبری این دستورالعمل ها باید اجرایی، عملیاتی و عمومی شود.
فرماندار شهرستان سمنان با اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های فرهنگی و پژوهشی حوزه اجتماعی استانداری در شهرستان سمنان گفت: ارتقای فرهنگ مصرف مردم و اقتصاد مقاومتی می تواند به عنوان دو مقوله فرهنگی در سال جدید مد نظر قرار گیرد.ک/1
599/608
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن