تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی در بخش کشاورزی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت جهادی در بخش کشاورزی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد اصفهان- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال مدیریت جهادی بیشتر در بخش کشاورزی مورد توجه است.


به گزارش روز دوشنبه سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، «قدرت الله قاسمی» در آیین تودیع و معارفه جمعی از مسوولان این سازمان افزود: در سال پیش رو استان اصفهان با مشکل کم آبی مواجه است و تعدادی از شهرستانهای حوزه زاینده رود با کم آبی شدیدتر مواجه خواهند بود.
وی ادامه داد: باید با مدیریت جهادی بتوانیم از این فضای محدود با رعایت صرفه جویی در مصرف آب، افزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت های تولید محصول کشاورزی، میزان سطح تولید استان اصفهان از نظر کمی و کیفی را حفظ کنیم.
وی با اشاره به وضعیت تولید مواد پروتئینی استان اصفهان گفت: با توجه به میزان جوجه ریزی های انجام شده در سطح مرغداری های صنعتی استان، میزان تولید بالغ بر 153 هزار تن گوشت مرغ تحقق یافت.
قاسمی افزود: سال بسیار خوبی را به لحاظ میزان تولید گوشت مرغ و قیمت این محصول اساسی بویژه در ایام نوروز پشت سر گذاشتیم.
در این آیین، «احمد رضا صادقی» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، «سیروس فرهمند» به عنوان مدیر صنایع کشاورزی، «محمدرضا عسگری» به عنوان رییس اداره حقوقی، «بابک برادران» به عنوان سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، «حمید شریف» مدیر امور اداری و «سید محمد موسوی» به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی استان اصفهان معرفی شدند.
د/7148/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن