تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813168710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع مالي کشور در حياط خلوت بانک ها تخصيص مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۱۹ق.ظ)
هشدار جدي رييس اتاق تهران به نظام بانکي کشور؛ منابع مالي کشور در حياط خلوت بانک ها تخصيص مي يابد به گفته آل اسحاق، بيش از 60 درصد از منابع مالي و سرمايه بانک ها در حياط خلوت بانک ها که همان شرکت هاي وابسته به بانک ها است، توزيع مي شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، يحيي آل اسحاق رييس اتاق بازرگاني تهران با اعلام اين مطلب گفت: بيش از 60 درصد منابع بانکي در ميان شرکت هاي وابسته به بانک ها توزيع مي شود زيرا اين شرکت ها حياط خلوت بانک ها هستند و قطعا اين اقدام به نحو اقتصاد ما نيست.
وي با تاکيد بر ضرورت همراهي بانک ها با اقتصاد کشور افزود: بازار سرمايه ما را به اتصال بيشتر با نظام بانکي سوق مي دهد و اين در حالي است که نظام بانکي ما آسيب هاي جدي را دارد که اگر اين آسيب ها مديريت نشود، امکان خطر براي ما وجود دارد.
وي با اعلام هشدار به نظام بانکي کشور اذعان داشت: نظام بانکي ما بايد در وضعيت مديريتي خود تغييرات جدي ايجاد کند و اين تغييرات بايد در تعامل نظام بانکي با مردم، مديريت بين بانکي و تعامل بانک ها با بانک مرکزي باشد و قطعا اگر نظام بانکي به ويژه بانک هاي خصوصي فکري به حال خود نکند، به ناچار براي آنها از بيرون فکري خواهد شد.
آل اسحاق با اشاره به آسيب اقتصاد کشور از رکود تورمي اذعان داشت: دولت توانسته تورم را کنترل کند تا جايي که هم اکنون تورم نقطه به نقطه در کشور به 19.2 درصد رسيده است اما رکود اقتصادي ما پابرجاست.
آل اسحاق اذعان داشت: در شرايط کنوني مهم ترين ويژگي سياست هاي اقتصادي دولت اين است که توانسته تورم را با روش هاي غير تعزيراتي و سرکوب قيمت ها کنترل کند، اما در رابطه با رکود اقتصادي وضعيت خوبي نداريم و بايد با استفاده از محرک هايي سطح عرضه و تقاضا را تغيير دهيم.
به گفته آل اسحاق، دولت يازدهم به دنبال کنترل رکود با محدود سازي منابع، توسعه صادرات غير نفتي و صرفه جويي ارزي است.
وي در پايان با اشاره به جهت گيري مناسب دولت براي اجراي هدفمندي يارانه ها گفت: اين فضا براي بخش خصوصي ريسک پذير مي تواند مناسب باشد و ما اميدواريم بخش خصوصي با استفاده از بالقوه هاي خود به بهترين سمت و سو حرکت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن