تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814963590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد و فرهنگ جامعه با انصراف از یارانه ها پویاتر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد و فرهنگ جامعه با انصراف از یارانه ها پویاتر می شود کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه سنقروکلیایی گفت: با عزم ملی و انصراف از دریافت یارانه ها می توان در راستای پویایی بیشتر اقتصاد و فرهنگ جامعه گام برداشت.


حجت الاسلام ˈمحمدباقر برقراریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر این که حاکمیت نوک پیکان حمله دشمن به کشور است، افزود: توانمندان جامعه با انصراف از یارانه ها در تحقق شعار سال رهبری و حمایت از دولت برای افزایش توان اقتصادی خود و اجرای برنامه های مدنظرش حرکت می کنند.
وی با بیان اینکه بهره مندی از ثواب و پاداش الهی یکی از ثمرات بسیار مهم انصراف از یارانه هاست، گفت: دولت برنامه های بسیار خوبی برای استفاده از مبالغ به دست آمده از انصراف از یارانه ها اعلام کرده که امید است با مشارکت مردم و مسوولان، دغدغه های اقتصادی و بهداشتی کشور به حداقل ممکن برسد.
امام جمعه سنقروکلیایی اظهار داشت: دولت باید اولویت بندی نیازها برای رفع مشکلات جامعه برای استفاده از درآمد حاصل از انصراف از یارانه ها را با دقت هرچه تمام تر انجام دهد.
برقراری در ادامه با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص حفظ سلامتی جامعه، این ابلاغیه را بسیار مهم خواند و گفت: عصاره این سیاست ها این است که بیمار، دغدغه ای جز بیماری نداشته باشد.
وی با تاکید بر تلاش دولت برای اجرای این ابلاغیه، یکی از راه های همکاری مردم در این راستا را انصراف از یارانه ها ذکر و خاطرنشان کرد: جامعه ای که از سلامت، تندرستی و امنیت برخودار باشد به بالندگی و پویایی خواهد رسید.
برقراری در ادامه با اشاره به مشکلات مردم برای ثبت نام در سایت یارانه ها، اختلال در سیستم و کم بودن زمان ثبت نام ها را از دغدغه های مردم ذکر کرد و گفت: دولت بهتر است با افزایش میزان زمان ثبت نام، تسهیلات بیشتری را برای ثبت نام در نظر بگیرد تا حقی از نیازمندان جامعه ضایع نشود.
وی افزود: دولت باید شفاف سازی خوبی در زمینه ثبت نام ها داشته باشد تا مردم بدون هیچ نگرانی از حسابرسی در حساب ها و یا منابع مالی خود و با اعتماد کامل به دولت، نسبت به ثبت نام و بیان میزان توان مالی خود اقدام کنند.
7456/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن