تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813159940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد دام در مراتع محلات دو برابر حد مجازاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعداد دام در مراتع محلات دو برابر حد مجازاست محلات، خمین - ایرنا - رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان محلات گفت: هم اکنون 110 هزار راس دام از مراتع این شهرستان تعلیف می کنند که دو برابر حد مجازاست.


ˈداوود طالبیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد دام در 200 هکتار از مراتع محلات به چرا مشغولند که خسارت سنگینی به عرصه های طبیعی این منطقه وارد می کنند.
وی درباره میزان جریمه ورود دام به عرصه های طبیعی اظهار داشت: براساس تبصره دو ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت جمهوری اسلامی هر واحد دامی 800 هزار ریال جریمه تعیین شده است.
رییس منابع طبیعی و آبخیزداری محلات با اشاره به صدور پروانه چرای دام برای 153 نفر دامدار بهره بردار از مراتع گفت: سال گذشته سه نفر بهره بردار به علت عدم رعایت ظرفیت و زمان چرا در شهرستان محلات به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
طالبی افزود:مدیریت چرای دام، کنترل ورود و خروج به موقع در مراتع، رعایت تعداد دام مجازو برگزاری دوره آموزش مدیریت چرا از اقدامات این اداره برای جلوگیری از تخریب مراتع در شهرستان محلات است.
به گفته وی میزان علوفه تولیدی قابل استفاده مراتع شهرستان 126 هزار تن است،که این مقدار علوفه بیش از 42 هزار واحد دامی را تأمین می کند.
وی وسعت عرصه های ملی و طبیعی شهرستان محلات را 185 هزار هکتار برآورد کرد و گفت: با درجه بندی غنی، متوسط و فقیر این مراتع به ترتیب45،14 و 64 هزار هکتار عنوان کرد.ک/3
2482/555
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن