تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805477623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش خصوصی 25هزار میلیارد ریال در حوزه آب قرارداد مبادله کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخش خصوصی 25هزار میلیارد ریال در حوزه آب قرارداد مبادله کرد بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 76 طرح به روش مشارکت به ارزش 25 هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حوزه آب کشور قرارداد مبادله شده است.


به گزارش ایرنا حمید رضا جانباز روز دوشنبه درآیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر افزود: بضاعت طرح های عمرانی کشور پاسخگوی نیاز اجرای طرح های انتقال آب وسیع را ندارد و جذب مشارکت خصوصی بجد دنبال می شود.
وی اضافه کرد: پروژه هایی که در بخش آب آغاز شده با وضعیت منابع موجود 20 سال زمان برای اتمام آنها نیاز است که برای سرعت بخشی در اجرای طرح ها باید تنوع بخشی در تامین منابع مالی انجام شود.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: در استان همدان که جزو مشکل دار ترین مناطق کشور برای تامین آب است 140 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح نیاز است.
جانباز گفت: اجرایی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به نیازمندی صنعت آب و فاضلاب کشور پاسخ خواهد داد.
وی افزود: در سال های گذشته به موضوع اقتصاد آب توجه کافی نشده است و مغفول ماندن این بخش پایداری در ارایه خدمات را با مشکل روبه رو خواهد کرد.
این مقام مسوول یادآورد: هم اینک 23درصد هزینه آب از مشترکین شهری و درصد کمتری از این رقم توسط مشترکان روستایی دریافت می شود که با این عدد چرخ صنعت آب کشور به سختی می چرخد.
وی گفت: طرح این موضوع به معنای افزایش قیمت آب بدون درنظر گرفتن شرایط اجتماعی و منطقه ای نیست بلکه بخش هایی از مصرف باید قیمت تمام شده آب را بپردازند و بخش هایی که الگوی مصرف دارند از تخفیف برخورار شوند.
جانباز با بیان این که ساختار تعرفه های موجود باز دارنده نیست افزود: مبحث فرهنگی مطرح شده در شعار سال اگر بدرستی در حوزه آب نهادینه شود، بخشی از مشکلات برطرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: اگر مشترکین به همکاری با این شرکت ترغیب نشوند امسال سال سختی در حوزه آب پیش رو خواهیم داشت.
وی گفت: در سال زارعی جاری میزان بارش در بخش هایی از کشور از مقدار نرمال پایین تر است و توزیع زمانی و مکانی بارش نیز موزن نیست و براساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور تابستان امسال یک و نیم درجه نسبت به پارسال گرمتر خواهد بود.
جانباز افزود: کیفیت بخشی به آب توزیع شده در شبکه و پایداری در تامین آب مورد نیاز مشترکان از برنامه های جدی این شرکت است.
وی گفت: با توجه به این که 90درصد آب مورد نیاز شرب استان بوشهر از مناطق همجوار تامین می شود افزون بر توجه بیشتر به الگوی مصرف باید تامین آب از منابع محلی بویژه ظرفیت عظیم خلیج فارس نیز توجه کرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: در سال های آینده اگر روند مصرف آب و بارش به میزان فعلی باشد در مرکز فلات ایران با مشکل کم آبی روبه رو خواهیم شد که تنها راه برون رفت از این وضعیت استفاده از آب دریای عمان و خلیج فارس است.
جانباز یادآورشد: استفاده از پساب در استان های کم آب برای بخش های صنعت و کشاورزی نیز یکی از سیاست های این شرکت است.
در این آیین کیقباد یاکیده و روح الله طاهریان پور به ترتیب به عنوان مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر معرفی و از زحمات حیدردهقانی در این مسوولیت قدردانی شد. ک/2
628/539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن