تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815287608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران برای تحقق شعار سال رهبری باید تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیران برای تحقق شعار سال رهبری باید تلاش کنند کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مدیران بایستی با تاسی از فرمایش های مقام عظمای ولایت، برای تحقق شعار سال 93 تلاش کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه به نقل از سهراب براندیشه در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حضور فعال، مستمر و بموقع و با برنامه در حوزه های مختلف کاری را مهمترین گام برای تحقق شعار سال رهبری عنوان کرد.
براندیشه، رویکرد عملیاتی خود را در تحقق شعار سال، تقویت تکریم ارباب رجوع خواند و اظهار داشت: کلیه مدیران با مدیریت مناسب و حل مسایل و مشکلات فراروی مردم این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
وی، اکثر آحاد جامعه را مخاطبین مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و افزود: ما جزو اداراتی هستیم که بسیار با مردم ارتباط داریم لذا ارایه خدمات مناسب رضایتمندی حداکثر مردمی را به دنبال دارد.
وی گفت: بایستی در ادارات بگونه ای عمل کنیم که خدمات بموقع و سریع و حتی الامکان بدون مراجعه حضوری صورت گیرد تا هزینه و وقت مردم در دریافت خدمات کاهش یابد.
7456/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن