تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812863424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله پیشتاز انتخابات افغانستان/اعتراض سایر نامزدها به نتایج


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عبدالله پیشتاز انتخابات افغانستان/اعتراض سایر نامزدها به نتایج


رییس کمیسیون مستقل انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با اعلام نتیجه شمارش ۱۰ درصدآرای این انتخابات، عبدالله عبدالله یکی از نامزدان ریاست جمهوری این کشور را پیشتاز خواند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اعلام نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان با واکنش‌های متفاوت نامزدها روبرو شد.
«عبدالله عبدالله» که با شمارش ده درصد از آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تاکنون پیشتاز است ، اعلام کرد: نتیجه اعلام شده از سوی کمیسیون مستقل انتخابات فقط شامل ده درصد آرای شمرده شده است و باید در این زمینه محتاط بود.
عبدالله پیشتاز انتخابات افغانستان

«اشرف غنی احمدزی» که پس از عبدالله بیشترین آرا را به دست آورده است در یک نشست خبری گفت: ما در انتظار شمارش بیشتر آرا هستیم زیرا با شمارش آرای بیشتر ، نتیجه انتخابات نیز تغییر خواهد کرد.
شش نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری از جمله «زلمای رسول» که جایگاه سوم را در میان نامزدها به دست آورده است با انتشار بیانیه‌ای مشترک ، نتایج انتخابات را مردود دانستند و اعلام کردند: در انتخابات ریاست جمهوری تقلب گسترده‌ای صورت گرفته است.
این نامزدها افزودند: انتظار می‌رفت کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان پس از رسیدگی به شکایات و تخلفات صورت گرفته ، نتایج ده درصد از آرای شمارش شده را اعلام می‌کرد اما  اکنون عواقب رسیدگی نشدن به این تخلفات برعهده کمیسیون انتخابات است.
انتخابات افغانستان

کمیسیون انتخابات روز گذشته نتایج 10 درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان را اعلام کرد که از شمارش حدود 500 هزار رای در 26 استان افغانستان به دست آمد.
براساس نتایج اولیه شمارش ده درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری در 26 استان افغانستان : عبدالله عبدالله چهل و یک ممیز نه دهم درصد ، اشرف غنی احمدزی  سی وهفت ممیز شش دهم درصد و زلمای رسول نه ممیز هشت دهم درصد را به دست آورده اند.
محمد یوسف نورستانی رییس کمیسیون انتخابات تاکید کرد که آرای تقلبی و پاک مردم را از هم جدا کرده و نمی گذارند مشارکت گسترده مردم زیر سوال قرار گیرد.
وی به مردم افغانستان اطمینان داد و از تمام مقامات دولتی، غیر دولتی و نهادهای داخلی و خارجی خواست که از هرگونه پیش داوری در این رابطه خودداری کنند.
پیش از این نیز مقامات داخلی و خارجی از نامزدان ریاست جمهوری افغانستان خواسته بودند که نتایج انتخابات را که توسط کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام می شود، بپذیرند.
سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و شورای های ولایتی شانزدهم فروردین 93 برگزار شد.


دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن