تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798439039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی، تلاش برای مقاوم کردن اقتصاد کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی، تلاش برای مقاوم کردن اقتصاد کشور است یزد- ایرنا- فرماندار اردکان گفت: اقتصاد مقاومتی، تلاش برای مقاوم کردن اقتصاد کشور در برابر ناملایمات اقتصاد جهانی است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ˈ حسین اسماعیلیˈ در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان با اشاره به نام گذاری سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و آغاز ثبت نام دریافت یارانه ها خاطرنشان کرد: اگر همه نهادهای مشغول و اشخاص حقیقی و حقوقی ذی ربط بکوشند تا فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کنند؛ بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی حرکت به سمت تقویت بنیان های مراکز تولید داخلی و سرمایه گذاری ملی و تلاش در جهت ثبات اقتصادی و کم کردن هرچه بیشتر دغدغه های مردم در بحث اقتصاد است.
نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه با اشاره به پیشینه و شخصیت های فرهنگی بسیار غنی کشورمان، توجه به فرهنگ و کار فرهنگی را از اولویت های همه ی دستگاه ها و به خصوص فرمانداری اردکان در سال جدید عنوان کرد و گفت: طبیعی است که امور فرهنگی، کند و با تأمل به نتیجه می رسند و سرمایه گذاری در امر فرهنگ، زودبازده نخواهد بود.
به گفته وی به همین دلیل باید متصدیان امر فرهنگ در جامعه از صبر و حوصله کافی و آینده نگری مناسب برخوردار باشند.
فرماندار اردکان تأکید کرد: بررسی حوزه اقتصاد، بدون در نظر گرفتن فرهنگ کار اقتصادی و بررسی حوزه فرهنگ بدون در نظر گرفتن نقش اقتصاد در حمایت از فعالیت های فرهنگی و رونق و توسعه آن، امکان پذیر نیست و باید تلاش کرد تا تضادها و تقابلات فرهنگی را در سطح جامعه به تعامل و تبادل فرهنگی بدل نمود.
اسماعیلی ادامه داد: در فضای سوءتفاهم و سوءظن و در جو بی اعتمادی، هرگز اتحاد ملی شکل نخواهد گرفت و باید بکوشیم تا با جلب نظر همه دلسوزان و نیروهای فعال نظام در چارچوب قانون اساسی، زمینه لازم را برای هم گرایی و هم دلی سازنده فراهم آوریم و این گونه است که در مسیر شکل گیری اتحاد ملی، عزم ملی حاصل می شود.
وی در تشریح برنامه های فرمانداری اردکان در سال جدید، با اشاره به رشد صنعتی قابل ملاحظه شهرستان، به بیان دیدگاه خود در این خصوص پرداخت و گفت: نگاه ما به رشد صنعتی موجود و صنایع متعدد شهرستان، در چارچوپ برنامه استراتژیک و هدفمند فرایند توسعه متوازن و پایدار اردکان قرار خواهد داشت و این فرایند می تواند حوزه های صنعت و اقتصاد و فرهنگ و اجتماع را به هم پیوند دهد و از رشد نامتوازان همه ی این عرصه ها جلوگیری کند.
فرماندار اردکان از شورای فرهنگی عمومی خواست با نگاه به واقعیت های موجود، پتانسیل های شهرستان و خواست واقعی مردم و جوانان این دیار و با لحاظ پیشنیه ی مذهبی، تاریخی و فرهنگی این دیار، به برنامه ریزی صحیح، هدفمند و علمی پیرامون چشم انداز فرهنگی شهرستان بپردازد.
وی افزود: باید دل ها و دیده ها، نگرشی نو، جامع نگر به امر فرهنگ داشته باشند و در عین پاسداشت ارزش های واقعی ایران اسلامی، از ایجاد دل زدگی، فضای یأس و ناامیدی در جامعه جلوگیری شود.
اسماعیلی در پایان اظهار امیدواری کرد شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان با لحاظ تحولات اجتماعی صورت گرفته و خواست عموم مردم مبنی بر ایجاد تغییرات در سیاست های گذشته و در عین پای بندی به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، در انجام وظایف و تعهدات خود در مقابل مردم شریف، فرهنگ پرور و اصیل اردکان موفق باشد.
در ابتدای این نشست، حجت الاسلام ˈحسینیˈ امام جمعه اردکان و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، مطالبی را پیرامون برگزاری کنگره ملی شفق عنوان نمود و سپس، اعضا به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.ک/3
7544/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن