تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران قهرمان تورنمنت تکواندو آلمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ایران قهرمان تورنمنت تکواندو آلمان شد


تیم ملی تکواندوی کشورمان با دریافت ۸ نشان رنگارنگ، قهرمان تورنمنت بین المللی آلمان شد.این رقابت ها با پیروزی آخرین نماینده ایران و قهرمانی تیم ملی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه  خبر ، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس G1 که از روز جمعه 22 فروردین ماه  با حضور 865 تکواندوکار از 62 کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شده بود، امروز با پیروزی آخرین نماینده ایران و قهرمانی تیم ملی به پایان رسید.
 
jتکواندو

امروز و در آخرین روز این رقابت ها ، علیرضا نصرآزادانی دومین نماینده وزن 74  کیلوگرم تکواندو کشورمان با غلبه بر حریف اسپانیایی خود توانست ششمین نشان طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرده و جمع مدال های کشورمان را به عدد 8 برساند.

دارنده نشان طلای جهان، باپیروزی در 4 مبارزه مقابل  حریفانی از برزیل، آمریکا، ایتالیا و اسپانیا توانسته بود به فینال مسابقات راه یابد.

همچنین امروز سجاد مردانی  توانست با شکست حریفانی از آلمان ، نیجریه و مصر قهرمان وزن 87+ کیلوگرم شود و مسعود حجی زواره در مرحله نیمه نهایی و پس از کسب چهار پیروزی، مقابل حریف اسپانیایی خود با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و به نشان برنز رضایت داد.

تکواندوکاران کشورمان پیش تر توسط ابوالفضل یعقوبی، محمد باقری معتمد، فرزاد عبداللهی، یوسف کرمی و سجاد مردانی (مدال طلا) مهدی خدابخشی (مدال نقره) و مسعود حجی زواره (برنز) توانسته بودند، موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شوند .


یک شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن