تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813165643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج حضرت علی (ع) با ام البنین به دلیل شجاعت خاندان وی بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ازدواج حضرت علی (ع) با ام البنین به دلیل شجاعت خاندان وی بوده است ایرنا – دماوند - امام جمعه شهرستان دماوند در مراسم بزرگداشت وفات حضرت ام البنین (س ) گفت: ازدواج حضرت علی (ع ) با ام البینین (س) به توصیه عقیل و به دلیل شجاعت خاندان وی بوده است.


مراسم بزرگداشت وفات حضرت ام البنین (س) و تقدیر از مادران و همسران شهدا روز یکشنبه در سالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ با اشاره به مقام شامخ حضرت ام البنین گفت: در سال 93 که مزین به نام اقتصاد، فرهنگ و مدیریت جهادی و عزم ملی نامگذاری شده از برنامه های ستاد نمازجمعه شهرستان دماوند ارائه وصایای شهدا بین نمازگزاران و سرکشی به خانواده های معظم شهدا است.
وی افزود: حضرت ام البنین(س) شخصیتی ارزشمند برای مادران و الگوی همه همسران خانواده شهدا هستند.
امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه حسنین (ع) درسن کودکی مادر خود را ازدست دادند، گفت: حضرت علی (ع ) با عمامه پیش از چهلم حضرت زهرا (س) ازدواج کردند.
ˈابراهیم طاهرنژادˈ مدیرکل بنیاد شهید در امور شهرستان های استان تهران با گرامیداشت وفات حضرت ام البنین (س) گفت: در سال های اخیر سالروز درگذشت ام البنین فرصتی را فراهم می آورد که بنیاد شهید از مادران و همسران شهدا در سراسرکشور تجلیل و تکریم کند.
وی با اشاره به اینکه سال جاری دومین سالی است که برگزاری مراسم وفات حضرت ام البنین برگزارمی شود خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس و پس از آن گروههای مختلف اجتماعی نقش های کلیدی داشتند که یکی از اقشار مادران و همسران شهدا بوده اند.
این مقام مسوول بیان کرد: مادران شهدا با ایثار در راه انقلاب اسلامی راه شهدا را ادامه دادند و الگویی برای زنان و مادران کشور شدند.
مدیرکل بنیاد شهید درامورشهرستان های استان تهران با اشاره به استفاده آحاد جامعه از فرصت های قدردانی از خانواده شهدا گفت: ما باید قدردان خانواده شهدا و آنان را الگوی خود بدانیم که آسیبی به نظام کشور وارد نشود.
وی افزود: مراسم بزرگداشت حضرت ام البنین(س) درشهرستان های پانزده گانه استان تهران با شکوه و عظمت در حال برگزاری است.
این مقام مسوول با اشاره به رفع موانع برای خدمتگزاری به ایثارگران گفت: تعهدی که برای ایثارگران داشته ایم درحال انجام است و چشم انداز بسیار خوبی برای خدمتگزاری به ایثارگران و تجلیل از آنان برنامه ریزی شده است.
مدیر بنیاد شهید شهرستان دماوند نیز در حاشیه مراسم بزرگداشت حضرت ام البنین (س) گفت: سال 93 دومین سالی است که مراسم تجلیل و تکریم مادران وهمسران معزز شهدا برگزار می شود.
ˈاحمد مرادیˈ بیان کرد: درصدد هستیم که در روز زن تجلیل از همسران شهدا بصورت ویژه با برگزاری اردوی 2 روزه برای آنان برگزارشود.
وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا برای حفظ دین، ولایت و پاسداری از میهن اسلامی جان خود را ایثارکرده اند خاطرنشان کرد: ایران و اسلام به وجود آنان افتخار می کند.
درپایان این مراسم از خانواده شهدا تقدیر شد
مراسم بزرگداشت وفات حضرت ام البنین با مشارکت و حضور مسوولان بنیاد شهید دماوند، دفترامام جمعه شهرستان دماوند، اداره ارشاد، حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس فرمانداری و دانشگاه آزاد برگزارشد.
تهرام /8128/1457/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن