تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین همایش ملی ارتقای توان داخلی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنجمین همایش ملی ارتقای توان داخلی برگزار می شود تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در راستای تحقق سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید بیش از پیش، پنجمین همایش ملی ارتقای توان داخلی را در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.


به گزارش ایرنا، پنجمین همایش ملی ارتقای توان داخلی با تلاش دانشگاه صنعتی شریف و مشارکت وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، نفت و نیرو در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‎ماه در پژوهشگاه بین المللی صنعت نفت برگزار می شود.
رئیس مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف، این همایش را یکی از شاخص ترین رویدادهای علمی ترویجی در حوزه ارتقای توان داخلی در سطح کشور عنوان کرد.
علی یقطین درباره اهداف این همایش ملی گفت: شناسایی، ارائه و مستندسازی تجارب و درس های آموخته در حوزه ارتقای توان داخلی به منظور نشر و ترویج دانش های ضمنی، بسترسازی به منظور ایجاد شبکه دانشی بین حوزه ای با هدف ارتقای بنگاه های صنعتی و تولیدات داخلی، نهادینه سازی الگوی ارزش گذاری و ارزیابی پروژه های ملی در کشور و ایجاد روحیه خودباوری و ترویج استفاده از تولیدات ملی از اهداف برگزاری این رویداد است.
وی ادامه داد: پنجمین همایش ملی ارتقای توان داخلی در محورهای اصلی ارتقای توان داخلی بر پایه درس آموزی از پروژه ها، ایجاد و ارتقای شبکه های دانشی در صنایع کشور، شاخص گذاری و ارزیابی کمی و کیفی مدیریت و اجرای پروژه های ملی، اکتساب، رسوب و اشتراک دانش و تجربه، هم افزایی بین حوزه ای به منظور بهره گیری حداکثری از توانمندی های داخلی، شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدات شرکت های داخلی، بومی سازی فناوری و مدیریت نوآوری، مدیریت زنجیره تأمین در شرایط تحریم برگزار می شود.
یقطین ارائه سخنرانی های کلیدی، برگزاری کارگاه های آموزشی، پانل های تخصصی و نمایشگاه دستاوردهای داخلی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این همایش ذکر کرد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مباحث علمی و کاربردی این همایش به تارنمای مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف به نشانی www.Iranicds.ir مراجعه کنند.
علمی (1)**1055**1599
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن