تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختن هزاران مسجد در غیر محل اصلی خود بی‎فایده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



یکی از علمای بحرین:
ساختن هزاران مسجد در غیر محل اصلی خود بی‎فایده است خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای شورای اسلامی علمای بحرین و رییس گروه مساجد تخریب شده در شهر حمد از کارشکنی نظام آل‎خلیفه در بازسازی مساجد به شدت انتقاد کرد و خواستار بازسازی مساجد تخریب شده در محل اصلی خود شد.



 
به گزارش خبرگزرای رسا، حجت الاسلام شیخ محمد منسی از اعضای شورای اسلامی علمای بحرین و رییس گروه مساجد تخریب شده در شهر حمد این کشور به مسجد تخریب شده امام عسکری (ع) اشاره کرد و گفت: ممانعت نظام حاکم بحرین از بازسازی مساجد در محل‎های تخریب شده جرمی دیگر از این نظام بعد از تخریب مساجد، سوزاندن قرآن و هتک حرمت‎های آن است.
 
وی افزود: ما از مساجد و احکام شرعی کوتاه نمی‎آیم. کوتاهی در احترام به مساجد و احکام شرعی مورد رضای خداوند و پیامبر اعظم (ص) نیست. هیچ کس دلیلی برای بی توجهی به احکام شرعی و شرکت در جنایت‎هایی همانند تخریب مساجد و سوازندن قرآن وجود ندارد.
 
این عالم بحرینی تصریح کرد: اگر هزاران مسجد به اسم مسجد امام حسن عسکری(ع) ساخته شود ولی در محل اصلی خود و با اندازه‎های قبلی آن نباشد فایده‎ای ندارد.
 
جعفر شعبان از اعضای شورای شهر منطقه شمالیه نیز در این رابطه گفت: وازت دادگستری بحرین قرار است که مسجد امام حسن عسکری (ع) را 500 متر دورتر از محل اصلی خود بازسازی کند.
 
گفتنی است مردم انقلابی شهر حمد که از اقدام‎های نظام آل‎خلیفه برای بازسازی مسجد در محلی دیگر به شدت ناراضی هستند، با نصب تابلویی درصدد بازسازی مسجد تخریب شده امام حسن عسکری(ع) در محل اصلی خودش شدند.
 
دولت بحرین مسجد امام حسن عسکری(ع) را به عنوان پنجمین مسجد در سال 2011 میلادی در راستای سیاست مجازات طایفه‎ای و اقدام‎های ضد شیعی تخریب کرد./994/ب903/د



۱۳۹۳/۱/۲۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن