تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نویسنده تونسی : ایران قدرتی در حال پیشرفت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک نویسنده تونسی : ایران قدرتی در حال پیشرفت است تهران- ایرنا- یک نویسنده تونسی با نگارش کتاب گواهی برانقلاب،انقلاب آزادی وکرامت، از ایران به عنوان یک قدرت درحال پیشرفت و با شعار نه شرقی و نه غربی و عدم وابستگی به ابرقدرت ها معرفی کرده است .


به گزارش روز یکشنبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، محمد الصادق بو علاق دراین کتاب درباره ایران نوشته است ، این کشور توانسته در حوزه های مختلف تکنولوژی، پزشکی، هسته ای و فضایی پیشرفت های عظیمی داشته باشد و در واقع ایران نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت زیادی کرده است.
وی در این کتاب همچنین سخنانی از شهید مطهری در تعریف انقلاب، بیان می کند.
این کتاب با عنوان عربی ˈشهاده علی الثوره ثوره الحریه و الکرامه ˈ با تقسیم بندی انقلاب ها به سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی؛ از اهداف انقلاب را مقابله با فساد موجود و حرکت در راستای تغییر نظام و ایجاد نظام مطلوب می داند.
وی در بخش روابط مشکوک آمریکا با انقلاب های قرن به نقش آمریکا درانقلاب های مخملی اوکراین، گرجستان، بلاروس پرداخته و حتی بخشی را به نقش آمریکا در فتنه 88 اختصاص داده است.
بوعلاق در ادامه به بررسی بازیگرانی که مانع افزایش قدرت و نفوذ آمریکا در جهان می شود پرداخته و چین را از لحاظ اقتصادی، روسیه به دلیل قدرت تکنولوژی وایران به دلیل معرفی اسلام اصیل و قدرت علمی ونظامی و اقتصادی روبه پیشرفت آن از کشورهایی می داند که در آینده برای هژمونی آمریکا در سطح جهان مشکل ایجاد خواهند کرد.
فراهنگ(1)** 1355**
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن