تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798785337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر معظم انقلاب چگونه زندگی می کنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رهبر معظم انقلاب چگونه زندگی می کنند؟


کتاب «مثل خمینی» با محوریت روایت خاطرات علما و شخصیت های سیاسی در رابطه با سبک زندگی رهبر معظم انقلاب به قلم حجت الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» در نمایشگاه کتاب توزیع می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، نویسنده کتاب «مثل خمینی»، از انتشار این کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و گفت: این اثر، به ارائه خاطرات علما و شخصیت های سیاسی از رهبر معظم انقلاب می پردازد. در این اثر، سعی شده از زاویه نگاه دیگران، سبک زندگی رهبر معظم انقلاب در وجوه مختلف بیان شود.

وی افزود: این کتاب، ادامه کتاب «پرتوی از خورشید» است که چندی پیش منتشر شده بود و اساس و مبنای آن، بر خاطراتی است که از دیگران درباره رهبر معظم انقلاب نقل شده است.

شیرازی افزود: خاطرات این کتاب جامع تر بوده و به شکل موضوع بندی دسته بندی و تدوین شده است.

وی تصریح کرد: به صورت معمول، در انتهای تمامی کتاب هایی که در قالب خاطرات نوشته شده، عکس هایی نیز ارائه می شود تا سندیت سخنان را اثبات کند و به نوعی، جزو اسناد به شمار می آیند که در این اثر، نخستین بار، تصاویری تازه از رهبر معظم انقلاب نیز ارائه شده که دیدن آنها نیز برای مخاطبان جالب است.

این نویسنده گفت: بارها درباره شیوه زندگی رهبر معظم انقلاب سخن رفته است، اما در این اثر، وجوه مختلف زندگی ایشان شامل از سیاسی، فرهنگی و نظایر آن از زبان افراد مختلف بیان می شود.

وی افزود: این خاطرات جمع آوری و تدوین شده و قرار است انتشارات انقلاب اسلامی، آن را در نمایشگاه کتاب روانه بازار کتاب کند.

شیرازی پیش از این کتابی با عنوان «پرتوی از خورشید» با محوریت خاطرات علما از زندگی رهبر معظم انقلاب را تدوین و منتشر کرده بود که با استقبال خوبی از سوی کتابخوانان مواجه شد.

بیان خاطرات از زبان نزدیکان و شخصیت های سیاسی و علمی یکی از ویژگی های این اثر بود که توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند.

در بخشی از این کتاب به نقل از آیت الله مصباح یزدی آمده است: «هوش و فراست فوق العاده مقام معظم رهبری، از دوران کودکی زبانزد خاص و عام بود. ایشان از همان روزهای نخست زندگی، در مقاطع مختلف تحصیلی، امتیازاتی داشتند که آثار آن را امروز در تصمیم ها و تدبیرهای معظم ٌ له به عیان می بینیم.

ایشان از همان روزها علاقه وافری به تحصیل داشتند؛ به طوری که با گذشت زمانی کوتاه بین استادان خود موقعیت خاصی پیدا کردند و مورد توجه و حمایت آنان قرار گرفتند. یکی از استادهای ایشان در حوزه علمیه قم ـ آیت الله حائری یزدی رضوان الله تعالی علیه بود که مهر و لطف وی به مقام معظم رهبری در آن روزها برای همگان روشن بود.

بعضی وقت ها آیت الله حائری ساعت ها وقت خود را صرف پاسخ دادن به سؤالات مقام معظم رهبری و بحث و گفتگو با ایشان می نمودند. گاه قبل از درس عمومی استاد، بحث علمی - در جلسه ای خصوصی - به درازا می کشید که از ساعت آغاز کلاس می گذشت و آیت الله حائری یزدی، هوش و استعداد فوق العاده ایشان را عذری برای تأخیر قرار می دادند.

همه اینها عواملی بود که نبوغ فکری و علمی مقام معظم رهبری را نهان کردند و ایشان قبل از اینکه به بیست سالگی برسند، به مقام بالایی از علم و فقاهت رسیدند و در آغاز جوانی درجه اجتهاد را دریافت کردند.»

بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دهم تا 20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی تهران برپا می شود.


یک شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن