تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا کیفیت رشته های کاردانش، اولویت فنی و حرفه ای همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتقا کیفیت رشته های کاردانش، اولویت فنی و حرفه ای همدان است همدان - ایرنا - رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان همدان گفت: ارتقا کیفیت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در هنرستان ها در اولویت برنامه های این اداره کل است.


ˈاحمد آقامحمدیˈ روز یکشنبه در حاشیه برگزاری همایش تقدیر از دستگاه های برتر مجری دوره های کارآموزی و کارورزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان همدان در زمینه توسعه فنی و حرفه ای گام های خوبی برداشته و در این زمینه رتبه های اول کشور را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 48.66 درصد از دانش آموزان پایه دوم و سوم متوسطه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش تحصیل می کنند که هدف گذاری در سطح کشور 50 درصد دانش آموزان است.
آقا محمدی با بیان اینکه افزایش کیفیت در شهرستان ها از جمله برنامه های هنرستان ها است گفت: برای تنوع رشته ها باید از همکاری و توانمندی دستگاه های دولتی بهره مند شد.
وی در مورد تنوع رشته ها اظهار داشت: در برخی از رشته ها که در سال های گذشته فراوانی زیادی داشته از فراوانی آن کاسته می شود و رشته های جدید نیز به ویژه در بخش کاردانش افزوده خواهد شد.
وی اظهار داشت: در شاخه کاردانش 243 رشته و سرفصل و در فنی و حرفه ای 42 رشته وجود دارد که در استان همدان در شاخه کاردانش 60 رشته و در شاخه فنی و حرفه ای 27 رشته فعال است.
وی افزود: رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش در فصل تابستان درسی دارند که در محیط واقعی کار و در بیرون از هنرستان باید سپری کنند که در این زمینه تعدادی از دستگاه های دولتی و بنگاه های خصوصی با آموزش و پرورش همکاری دارند.
استان همدان حدود 82 هزار دانش آموز در مقطع متوسطه دارد.
7523/576
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن