تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812880846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رایزنی‌ها برای آزادی دانایی‌فر ادامه‌دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رایزنی‌ها برای آزادی دانایی‌فر ادامه‌دارد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده ایرانی گفت:رایزنی های مردمی برای آزادی جمشید دانایی فر آغاز شده و ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ - 13 April 2014


عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده ایرانی گفت:رایزنی های مردمی برای آزادی جمشید دانایی فر آغاز شده و ادامه دارد.

سید باقر حسینی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، گفت: باید مسئولان امنیتی کشور هرچه زودتر تکلیف این گروهک تروریستی جیش ‌العدل را مشخص کند چرا که جنایت کار است و فجایع ضد بشری در استان سیستان و بلوچستان انجام داده است.

نماینده مردم دهک و زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جیش العدل گروهکی تروریستی، مزدور و جنایتکار است که جنایت های زیای در حق ملت خود مرتکب شده بنابر این نمی تواند مدافع قوم مسلمان بلوچ باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: بلوچستان جزوی از ایران است همان طوری که در شهرهای مختلف کشور از استان ها و  قومیت های مختلف حضور و مسئولیت دارند ضمن اینکه مملکت برای تمام ایرانیان است.

حسینی بیان کرد:در استان سیستان بلوچستان آموزش و پرورش در سال 1370 تنها دو نیروی بلوچ با مدرک کارشناسی در چابهار وجود داشت  که  برکت نیروهای غیربومی باعث شد در همه نقاط استان و در سطوح مختلف فارغ التحصیل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در گذشته کسی برای خدمت به استان سیستان و بلوچستان نمی‌آمد، تاکید کرد: اکنون که شرایطی فراهم شده است که موجب آبادانی و رشد نسبی شده است، این گروهک تروریستی حق ندارد و در جایگاهی نیست که بخواهد اظهار نظر کند.

نماینده مردم دهک و زابل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم سیستان و بلوچستان از مقامات امنیتی کشور می خواهند تا اقدام جدی در رابطه با این مزدوران خائن که شرارت می کنند و در پاکستان پنهان می شوند انجام دهد و دولت پاکستان در این رابطه  پاسخگو باشد تا بساط این گروهک هرچه زودتر جمع شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده ایرانی گفت: رایزنی های مردمی  برای آزادی جمشید دانایی فر ادامه دارد و امیدواریم وی هر چه زودتر وی به آغوش خانواده اش بر گردد و اتفاقی برایش نیفتاده باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تدابیری باید اتخاذ شود که این گونه اقدامات تداوم نداشته باشد تاکید کرد: تنها راه تحقق انسداد مرزهای ناامن است که با استحکامات قوی از مرز ها حراست شود  و نقاطی غیر ضروری که مردم در آنجا ورود پیدا نمی کنند و معمولا اشرار و قاچاقچی هستند با متجاوزان برخورد شود./











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن