تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820746933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق شعار سال نیازمند ایجاد جریان فکری و حرکت فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق شعار سال نیازمند ایجاد جریان فکری و حرکت فرهنگی است خرم آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ضرورت توسعه بستر فرهنگی در جامعه گفت: تحقق اهداف شعار سال نیازمند ایجاد جریان فکری و حرکت فرهنگی نیاز است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی اسماعیلیانˈ روز یکشنبه در مراسم تشکیل دبیرخانه هماهنگ کننده فعالیت های فرهنگی لرستان افزود: برای تحقق اهداف شعار سال باید با جهت دهی به برنامه ریزی اقدام شود.
وی اظهار داشت: تحقق اهداف نامگذاری شده سال 93 با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری نیازمند تدوین یک برنامه جامع و قوی و کارشناسی شده است.
وی با تاکید از پرهیز از اجرای برنامه های متعدد و بی نتیجه تصریح کرد: تقویت فرهنگ عمومی باید با به کارگیری همه امکانات و برنامه ها و در سایه کار علمی و اجرایی اقدام شود.
وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی، گفت: در رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب محورهای اختصاصی در حوزه فرهنگی و دینی مشخص شده است.
حجت الاسلام اسماعیلیان، با تاکید بر اینکه رهنمود های رهبر معظم انقلاب چراغ راه است، افزود: تقویت زیرساخت های فرهنگی جامعه سدی مستحکم در برابر دسیسه های فرهنگی دشمنان ایجاد می کند.
7269/630
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن