تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798973094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه فجرفارس بر پرهیز از هرگونه برخورد شعاری در تحقق عنوان سال تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سپاه فجرفارس بر پرهیز از هرگونه برخورد شعاری در تحقق عنوان سال تاکید کرد شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: برای تحقق عنوان سال، باید از هرگونه برخورد شعاری پرهیز و مطالبات مقام معظم رهبری در جامعه اجرایی شود.


به گزارش ایرنا سردار دکتر غلامحسین غیب پرور دوشنبه شب در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر شیراز بیان کرد: همه دستگاه ها باید در جهت اجرایی شدن شعار سال وظائف خود را به خوبی دنبال و عمل کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب مساله فرهنگ را مهمتر از اقتصاد عنوان کردند زیرا حرکت ها در حوزه فرهنگ روبه جلو است و هم اکنون تا رسیدن به نقطه مطلوب در این بخش فاصله داریم.
غیب پرور اظهارداشت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله پیوسته اند و پیامدهای اجتماعی وابسته ای دارد به طوری که در صورت افزایش آمار اشتغال استان، در بخش فرهنگ جامعه نیز گام های مهمی برداشته می شود.
وی اضافه کرد: انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از استان فارس و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) سنگین و مهم است که متاسفانه تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام نشده است.
غیب پرور ادامه داد: مردم و مسوولان شهر شیراز و استان فارس باید در جهت تحقق انتظارات مقام معظم رهبری از سومین حرم اهل بیت(ع) تلاش و همت کنند.
وی عنوان کرد: متولیان و مسوولان فرهنگی شهر شیراز و استان فارس باید نقشه راه فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع) را تدوین کنند تا برنامه ریزی ها و اقدامات موثر در جهت اهداف متعالی انجام شود زیرا مسوولان در مقابل فرهنگ غنی دینی مردم مسوولند و این یک مطالبه به حق مردم استان و شهر شیراز است.
غیب پرور با بیان اینکه قرار است امسال 20 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود افزود: قرار است به دستور استاندار فارس ستاد اقتصاد مقاومتی در استان فارس تشکیل شود که با توجه به ظرفیت استان فارس، فعالیت های موثر و مناسبی در این زمینه انجام صورت گیرد.
وی گفت: شهرداری شیراز نیز باید برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی کمیته ای با حضور کارشناسان و صاحب نظران تشکیل دهد تا فرموده مقام معظم رهبری در بعد عملیاتی محقق شود.
غیب پرور همدلی و اتحاد را از عوامل مهم پیشرفت در مجموعه شهرداری و شورای شهر برشمرد و افزود: روحیه جهادی و انقلابی، ولایت مداری، مدیریت صحیح شهری و توسعه شهر در جهت عملکرد صحیح مسوولان شهر است.
شهردار شیراز نیز در این نشست با اشاره به بودجه سال جاری شهرداری شیراز گفت: بودجه امسال شهرداری شیراز 41 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته که 98 درصد این افزایش بودجه از طریق تلاش همکاران در مجموعه شهرداری تامین می شود.
علیرضا پاک فطرت ادامه داد: 900میلیارد ریال از بودجه امسال شهرداری شیراز به بخش فرهنگ اختصاص داده شده است که رویکرد فعالیت در این بخش اتمام طرح های نیمه تمام سال گذشته است.
وی اضافه کرد: همچنین برنامه ریزی های مناسبی برای توجه به اوقات فراغت مردم به ویژه ساخت پارک ها و بوستان های زیبا و گسترده صورت گرفته است.ک/2
7382/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن